تاریخ انتشار: 1400/07/03 19:30
کد خبر: 32956

تساوی پرسپولیس و پیکان در دیدار دوستانه/جشن تولد یک پیشکسوت +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل پیکان متوقف شد.
تساوی پرسپولیس و پیکان در دیدار دوستانه/جشن تولد یک پیشکسوت +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز در اولین بازی دوستانه خود پیش از بازی با الهلال در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفت و در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

 حامد پاکدل 46 برای پرسپولیس و ابراهیم صالحی برای پیکان دقیقه 80 در این دیدار گلزنی کردند.

* محمود خوردبین بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی و سرپرست این تیم، امروز در جمع سرخپوشان پایتخت حاضر شد. وی روز گذشته تولد 73 سالگی خود را جشن گرفته بود اما بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی این تیم با برگزاری یک جشن  تولد کوچک پیشکسوت پرسپولیس را سورپرایز کرده و از خوردبین به پاس 50 سال تلاش برای پرسپولیس به عنوان بازیکن، مربی، عضو هیات مدیره و سرپرست تیم، تقدیر و تشکر کردند.


* سرمربی پرسپولیس همچنین در شوخی با خوردبین صورت وی را کیک مالی کرد.

* پیش از شروع مسابقه یحیی گل‌محمدی، مجتبی حسینی و برخی دستیاران این دو مربی دقایقی در کنار زمین به گفتگو با هم پرداختند. سرمربی پیکان در سال‌های گذشته به عنوان مربی کنار گل‌محمدی فعالیت می‌کرد که بخشی از این فعالیت به دوره حضور اول این مربی به عنوان سرمربی در پرسپولیس هم باز‌می‌گردد.

* امیر روستایی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و در نقل و انتقالات با دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه قرارداد قرضی‌اش با پیکان را به قرارداد دائمی تبدیل کرد برای لحظاتی با هم تیمی‌های سابق خود و یحیی گل‌محمدی به گفت و گو پرداخت و حتی با کریم باقری شوخی کرد.

* برخی بازیکنان پرسپولیس مثل وحید امیری، مهدی شیری، رضا اسدی، سیامک نعمتی قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با مجتبی حسینی و نیمکت‌نشین‌های پیکان داشتند.

* وحید امیری و نادر محمدی به عنوان کاپیتان‌های دو تیم در مراسم قبل بازی شرکت کردند.

* شاگردان یحیی گل‌محمدی که 24 مهر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می‌روند قبل از این مسابقه در روزهای 9 و 16 مهر، دو بازی دوستانه دیگر برابر شهرداری آستارا و سپاهان برگزار می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egx7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست پرسپولیس مقابل گل گهر در آخرین بازی دوستانه قبل از لیگ قهرمانان