تاریخ انتشار: 1400/07/05 19:56
تصمیم عاقلانه عقیلی؛ کاپیتان سپاهان در مشهد
کد خبر: 32872

کاپیتان سابق سپاهان در مشهد/ کار عاقلانه عقیلی

هادی عقیلی مدافع پیشین تیم ملی و سپاهان اصفهان در راستای کسب تجربه در اولین دوره مربیگری خود به کادرفنی مهاجری اضافه شد.

کاپیتان سابق سپاهان در مشهد/ کار عاقلانه عقیلی

پیشکسوت فوتبال اصفهان درشرایطی همکاری با رضا مهاجری را پذیرفت که پیش از آن بارها اعلام کرده بود، برای اولین دوره مربیگری خود سرمربی بودن را در اولویت قرار داده است.

عقیلی بارها درمصاحبه های خود اعلام کرده بود، قصد همکاری با محرم نوید کیا برای تکامل سپاهان را ندارد چرا که اعتقاد داشت  درکنار هم ایستادن این دو نفر به نوعی استعداد سوزیست و باید از هم فاصله داشته باشند.

گویا  عقیلی باگذراندن دوره های مربیگری به این نتیجه رسیده برای رشد دادن تفکرات خود باید مدتی را به عنوان عضوی از کادرفنی سپری کند که شاید تفکراتش با  مهاجری هم خوانی داشته باشد.

با این حال، عقیلی اکنون عضوی از کادر فنی شهر خودرو خراسان است که باید دید تفکرات او با مهاجری تا چه حد همخوانی خواهد داشت؟!

 اما نکته قابل توجه این است؛  مدیران اصفهانی از دادن پیشنهاد همکاری به عقیلی خودداری کردند تا شاید پیشکسوت فوتبال اصفهان تفکرات و دانش را برای دیگر تیم شهرستانی به کار بگیرد.

 هرچند شاید بهتر بود، مدیران ذوب آهن یا سپاهان برای هدایت تیم های پایه خود یا حتی هدایت ذوب آهن اعتماد به سرمربی جوان همچون هادی عقیلی را دردستور کار قرار می داد تا او نیز مورد آزمایش قرار گیرد.

 

تیم های اصفهانی جدای از اینکه به لحاظ بازیکن سازی، منبع دیگر تیم ها شده اند، حالا با پیوستن هادی عقیلی به پدیده، گویا به این نتیجه رسیده اند، دانش های مربیگری را هم به جای اصفهان، برای دیگر استانها تحمیل کنند. حال اینکه کاپیتان سابق سپاهان آیا به کار شهر خودرو بیاید، باید منتظر ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r8a9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان با یک غایب به مشهد می‌رود