تاریخ انتشار: 1400/07/07 19:53
چراغ قرمزهای زادگاه گلزن به لیورپول
کد خبر: 32776

تیم سرشار از استعداد و پر هوادار شاهین شهرداری بوشهر در بلاتکلیفی عجیب و غریب

با وجود قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول و تاکید مسئولان باشگاه شاهین بوشهر بر تیمداری در فصل جدید رقابت‌ها، اخباری به دستمان رسیده که حاکی از احتمال انحلال این تیم به دلیل عدم تمایل شهرداری به فعالیت در حوزه فوتبال است.

تیم سرشار از استعداد و پر هوادار شاهین شهرداری بوشهر در بلاتکلیفی عجیب و غریب

بوشهر به عنوان یک معدن استعداد در فوتبال ایران شناخته می‌شود که بازیکنانی از جمله مهدی طارمی، مهدی قایدی، حسین ماهینی، محمد محبی و... را در سال‌های اخیر به فوتبال ایران معرفی کرده و شاهین به عنوان قطب فوتبال این شهر علاوه بر نقش پررنگی که در پرورش استعدادهای این منطقه داشته است، از محبوبیت بالایی هم در این شهر برخوردار است و نسبت به دو تیم مطرح دیگر استان یعنی ایرانجوان و پارس جنوبی علاقه‌مندان بیشتری را جلب خودش کرده است و گزافه نیست اگر بگوییم درصد زیادی از مردم این شهر به عشق شاهین فوتبال را دنبال می‌کنند و نگران وضعیت چند سال اخیر تیمشان هستند.

شاهین بعد از سقوطش از لیگ برتر که 2 فصل قبل اتفاق افتاد و فصل گذشته هم نتوانست مدعی بازگشت به لیگ باشد و حالا در شرایطی که قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌ها هم شروع شده هر روز یک خبر در مورد وضعیت تیم‌داری این مجموعه شنیده می‌شود.

روز گذشته مسیگر، مدیرعامل شاهین در صحبت‌هایی اعلام کرد که مشکلات با شهرداری برای تیمداری حل شده و توافقات لازم صورت گرفته است ولی عصر روز گذشته مجدداً نشستی میان مسئولان باشگاه و شهرداری بوشهر برگزار شد و طی آن اختلافات دوباره سر باز کرده و مسئولان شهرداری اعلام کردند علاقه‌ای به تیم داری ندارند.

با وجود اینکه مدیران شاهین اسپانسر فصل جدید خود را هم معرفی کرده و نماینده اسپانسر در جلسه روز گذشته حاضر بود با این حال بازهم مسئولان شهرداری زیر بار تیم‌داری در فصل جدید نرفته تا شاهین در شرایط بلاتکلیفی قرار بگیرند.

مسئولان شهرداری علاقه ای به تیمداری نداشته و در تلاش هستند تا مالکیت باشگاه شاهین را واگذار کرده یا امتیاز این تیم در لیگ دسته اول را به فروش برسانند که این می‌تواند یک فاجعه برای بوشهر باشد و منجر به نابودی سرمایه قدیمی این شهر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39koze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور علم و ادب در لیگ دسته یک قطعی شد
با ثبت قرارداد ۱۴ بازیکن در هیئت فوتبال؛

برد ارزشمند ساوجی ها در دیار کریمان
مس کرمان ۰-۱ خوشه طلایی ساوه؛