تاریخ انتشار: 1400/07/10 22:03
کد خبر: 32638

شارلروا با گل ملی‌پوش ایرانی نجات پیدا کرد

ستاره ایرانی شارلروا پس از گلزنی و نجات تیمش از شکست خوشحالی زاید الوصفی انجام داد.
شارلروا با گل ملی‌پوش ایرانی نجات پیدا کرد

در یکی از مسابقات هفته دهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که برای سومین دیدار پیاپی علی قلی‌زاده را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه گلدن اسپورن مقابل تیم رده هشتمی کورتریک قرار گرفت.

 

شارلروا پس از اینکه در هفته هفتم با گلزنی علی قلی‌زاده به پیروزی مقابل خنت رسیده بود، در دو دیدار پیاپی برابر کلوب بروژ و میشلن نتیجه را واگذار کرد و امروز هم در آستانه شکست قرار داشت که درخشش ستاره ایرانی‌اش مانع از سومین باخت متوالی آنها شد.

 

علی قلی‌زاده که پس از گلزنی در مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق، طلسم ناکامی گل زدن در ژوپیر لیگ بلژیک را هم برابر خنت شکست، در لحظات پایانی نیمه اول همین دیدار با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا یک بازی دور از فهرست و دو مسابقه دور از ترکیب ابتدایی باشد، اما امشب بازگشت شکوهمندانه‌ای به جمع نفرات اصلی تیمش داشت.

ملی‌پوش ایرانی شارلروا از دقیقه ۵۳ مسابقه امروز مقابل کورتریک وارد زمین شد و در حالی که تیمش در آستانه یک شکست دیگر قرار داشت، در ثانیه‌های پایانی کار را به تساوی کشید و در ورزشگاه حریف فریاد شادی سر داد.

 

علی قلی‌زاده در دقیقه ۵+۹۰ پاس نیکولسون را در مقابل دروازه کورتریک با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد تا شارلروا از شکست خانگی فرار کند و به تساوی ۲ بر ۲ برسد.

 

تیم فوتبال شارلروا با توقف مقابل کورتریک که پنجمین مساوی آنها در دهمین بازی فصل بود، ۱۴ امتیازی شد و موقتا در جایگاه نُهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار گرفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrayv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم داوری دیدار ایران – عراق مشخص شد