تاریخ انتشار: 1400/07/11 21:07
کد خبر: 32590

گل سردار آزمون کارت قرمز داشت!

دو مهاجم اصلی تیم ملی ایران در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت کارت قرمز گرفتند.
گل سردار آزمون کارت قرمز داشت!

سردار آزمون فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر روسیه را درخشان آغاز کرد و در سه هفته ابتدایی ۴ گل به ثمر رساند و دو مسابقه پس از آن هم یک گل دیگر زد، طی یک‌ماه اخیر در رقابت‌های ملی و باشگاهی در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده که این روند امشب برای او تداوم داشت.

 

سردار آزمون در مسابقه امروز زنیت سنت‌پترزبورگ در ورزشگاه گازپروم آرنا مقابل سوچی انگیزه زیادی برای ثبت ششمین گل فصل خود داشت که در دقیقه ۳۹ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و پاس در عمق آرتم زیوبا با ضربه سر با تکل بلند دروازه حریف‌شان را باز کرد تا طلسم هفته‌های اخیرش را بشکند، اما خوشحالی او فقط دو ثانیه ادامه داشت!

 

زنیت پس از ۹ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ برتر روسیه، از ساعت ۱۷ امروز در دهمین مسابقه فصل نیز به دنبال ادامه دادن به این روند با گلزنی سردار آزمون بود، اما داور بازی گل این تیم را مردود اعلام کرد.

 

کف پای آزمون در زمان ثبت گل اول این مسابقه، برخوردی با شکم سوسلان ژانائف، دروازه‌بان سوچی داشت که در این صحنه داور گل را مردود و به مهاجم ایرانی زنیت کارت زرد نشان داد، اما لحظاتی پس از آن با اعلام یک پیام در گوشی داور، او به کنار زمین رفت و از VAR استفاده کرد تا پس از بازبینی ویدئویی، رنگ کارت را عوض کرده و سردار را اخراج کند.

 

آزمون در شرایطی پیش از اردوی تیم ملی و در آستانه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی برابر امارات و کره جنوبی کارت قرمز مستقیم دریافت کرد که شب گذشته نیز مهدی طارمی، زوج او در ایران در جریان مسابقه پورتو برابر پاسوس فریرا پس از دریافت دو کارت زرد از زمین اخراج شد تا در کمتر از ۲۴ ساعت، هر دو ستاره خط حمله ایران در فوتبال اروپا کارت قرمز بگیرند.

 

 

 

 

 

سه دقیقه پس از اخراج سردار آزمون، آرتم زیوبا روی پاس مالکوم دروازه سوچی را باز کرد تا زنیت سنت‌پترزبورگ نیمه اول بازی را با برتری یک بر صفر پشت سر بگذارد.

 

در نیمه دوم یک بازیکن کمتر در زنیت سنت‌پترزبورگ کاملا به چشم آمد و این تیم که در ۹ بازی اخیرش دو مساوی و هفت پیروزی داشت، دو گل مقابل سوچی دریافت کرد تا ضمن ثبت نخستین شکست فصل آنها، ۲۳ امتیازی بماند و نتواند فاصله خود با حریفان‌اش در صدر جدول لیگ برتر روسیه را بیشتر کند.

 

آزمون در شرایطی از زمین مسابقه اخراج شد که آخرین بار در یک مسابقه رسمی لیگ برتر روسیه، پنج سال و دو ماه قبل در هفته دوم این رقابت‌ها که عضو باشگاه روستوف بود، در دقیقه ۲۳ بازی برابر اورال کارت قرمز دریافت کرد و پیش از آن هم در تیم امید روستوف یکبار با کارت قرمز جریمه شده بود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbg56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیم ملی و ۹ تغییر نسبت به فهرست خرداد!