تاریخ انتشار: 1400/07/15 20:14
کد خبر: 32384

برگزاری جلسه مدیران ارشد باشگاه استقلال با کادر فنی و بازیکنان

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال نشستی را با بازیکنان این تیم برگزار کردند.
برگزاری جلسه مدیران ارشد باشگاه استقلال با کادر فنی و بازیکنان

به نقل از سایت باشگاه استقلال، ظهر امروز (پنجشنبه) مجموعه تیم فوتبال استقلال میهمان مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه در هتل المپیک بود.

پیش از آغاز ضیافت ناهار که در فضایی صمیمانه و دوستانه برگزار شد، سرمربی، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال دقایقی صحبت کردند.

 در ابتدای این جلسه فرهاد مجیدی ضمن تشکر از آجورلو و اعضای هیات مدیره که این جلسه را ترتیب داده‌اند، گفت: امیدوارم فصل خوبی را بتوانیم کنار هم رقم بزنیم. ما امسال تصمیم گرفتیم تیم نسبتا جوانی را آماده کنیم. با توجه به بازی با الهلال نتوانستیم به آن شکل مطلوب تمرین کنیم ولی خود را به خوبی آماده لیگ کرده‌ایم. بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و چند اسم دیگر هم به باشگاه داده‌ام تا ان‌شاءالله جذب شوند.

وی افزود:یکی از مشکلات فعلی ما بحث امکانات زمین تمرینی و مسایلی از این دست است. الان مسئله مالی از دغدغه بازیکنان است. از همه بازیکنان به خصوص بازیکنان جدید که بدون دریافتی و با تمام وجود تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در این مدت مشکلات زیادی داشتیم و در یک جمله می‌توانم بگویم که اتفاقات گذشته در خور نام استقلال نبود. به بازیکنانم هم گفته‌ام که هواداران توقع قهرمانی دارند. مطمئنم با مدیریت جدید این اتفاق رقم می‌خورد و امسال ما مصمم به موفقیت هستیم. امسال تلاش بیشتری برای استقلال می‌کنم و این حق هواداران است که بتوانیم به قهرمانی برسیم.

پرویز مظلومی در حاشیه مراسم اظهار داشت: صحبت‌ها را آقای مجیدی کردند. آقای آجورلو در تلاش هستند مشکلات را حل کنند. ایشان شبانه روز تلاش می‌کنند. تیم ما خوب است و همیشه گفته‌ام که توپ‌های ما مقابل الهلال گل نشد. به فرهاد هم گفتم تیم خوبی بسته است. با تلاشی که کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان دارند، قهرمانی دور از دسترس نیست و ان‌شاءالله استارت اول را خوب می‌زنید. هواداران از شما انتظار دارند. امسال با توکل به خدا جام در دستان شما خواهد بود.

به گزارش فارس،بعد از صحبت‌های پرویز مظلومی، مجتبی عبداللهی دیگر عضو هیات مدیره استقلال صحبت کرد. او اظهار داشت: از اینکه به عنوان یک استقلالی دو آتشه و خدمتگزار به شما در استقلال هستم، خوشحالم. شما عزیزان لیاقت داشتید که در استقلال هستید. شما با روحیه قهرمانی و پهلوانی در استقلال قرار گرفته‌اید تا نام این تیم را به بالا ببرید. از شما می‌خواهم تا علاقمندان به استقلال را سربلند کنید. این مهم رقم نمی‌خورد جز با نظم، همدلی، تلاش و توکل به خداوند متعال.  از زحمات شما متشکرم و ان‌شاءالله تیمی در خور استقلال را بسازیم.

محمد مومنی نیز در این مراسم گفت: باعث افتخار من است که در هیأت مدیره هستم و امیدوارم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده و آقای مجیدی و همکارانش خیلی تلاش می‌کنند. باید افتخار کنیم در استقلال بازی می‌کنیم. ما در صدد حل مشکلات هستیم و شما هم باید درصدد خوشحال کردن هواداران باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw8o8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین زاده: برای حضور در استقلال از قبل برنامه ریزی داشتم