تاریخ انتشار: 1400/07/16 18:12
کد خبر: 32344

رقابت 15 فوتبالیست برای کسب عنوان بهترین بازیکن

به بهانه معرفی نامزدهای نهایی توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021؛ اسامی 15 فوتبالیست که بیشترین شانس را برای کسب عنوان بهترین بازیکن را دارند، منتشر شده است.
رقابت 15 فوتبالیست برای کسب عنوان بهترین بازیکن

 مراسم توپ طلای فوتبال جهان قرار است در آذرماه برگزار شود. این مراسم سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشد و قرار است امشب نامزدهای نهایی کسب توپ طلا منتشر شده است.

بر این اساس گمانه زنی درباره نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان به وجود آمده است و در این میان اسامی 15 فوتبالیستی که بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا دارند، به تصویر کشیده شده است.

در صدر این فهرست لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی قرار دارد که پیش از این 6 بار فاتح توپ طلا شده است.

در رده دوم این فهرست روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ آلمان است که سال گذشته اغلب کارشناسان او را بهترین بازیکن فوتبال جهان و دریافت کننده توپ طلا می دانستند اما این مراسم برگزار نشد تا توپ طلایی هم به بازیکنی اهدا نشود.

جایگاه سوم هم در اختیار جورجینیو بازیکن ایتالیایی تیم فوتبال چلسی است که به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و در لیگ ملت های اروپا هم با ایتالیا قهرمان شد.

رده های بعدی هم در اختیار انگولو کانته و روملو لوکاکو است.

کریس رونالدو دارنده 5 توپ طلا هم در مکان هشتم این فهرست است. نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن هم در رده پانزدهم این فهرست قرار دارد.

*اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

مسئولان مراسم فرانس فوتبال تایید کرده اند که مراسم اهدای توپ طلا امسال در تاریخ 29 نوامبر (8 آذرماه) به صورت زنده از سالن تئاتر دوشتله پاریس برگزار خواهد شد.

لیونل مسی آخرین دریافت کننده توپ طلا در بخش مردان است و وی در سال 2019 پس از سپری کردن فصلی درخشان در بارسلونا، این جایزه را کسب کرد و ششمین توپ طلا را به خانه برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzxkr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ممنوعیت تمرین تیم‌های سری A ایتالیا تمدید شد