تاریخ انتشار: 1400/07/21 22:00
کد خبر: 32058

ستاره مورد علاقه گواردیولا ماندنی شد

قرارداد فیل فودن، ستاره انگلیسی و خلاق باشگاه منچسترسیتی به زودی تمدید خواهد شد.
ستاره مورد علاقه گواردیولا ماندنی شد

 سایت گل مدعی شد فیل فودن با تمدید قرارداد شش ساله جدید موافقت کرده و بدیت ترتیب او تا سال 2027 در منچسترسیتی باقی خواهد ماند. به نظر می رسد این قرارداد ستاره رشدکرده در آکادمی سیتی او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جوان فوتبال جهان تبدیل می کند. البته سه سال از قرارداد فعلی فیل فودن با سیتیرن ها باقی مانده، اما افزایش هنگفت دستمزد در قرارداد جدید نشان دهنده اهمیت فیل فودن به عنوان یک رکن اصلی در دوران حضور پپ گواردیولا و البته آینده باشگاه منچسترسیتی است.

 

به نظر می رسد مدیران منچسترسیتی در روزهای آینده خبر تمدید قرارداد با فیل فودن را به صورت رسمی اعلام می کنند. فیل فودن از شش سالگی به این باشگاه پیوسته و چندی قبل در مصاحبه ای مدعی شد نمی تواند تصور کند در باشگاهی دیگر بازی می کند.

فیل فودن ستاره محبوب پپ گواردیولا بوده و علیرغم سن و سال کم تبدیل به یکی از مهره های کلیدی ترکیب سیتیزن ها شده است. این سرمربی اسپانیایی اولین بار در دیدار دوستانه پیش فصل خود در هوستون مقابل منچستریونایتد در سال 2017 از فودن بهره برد و در ادامه این بازیکن جوان نقش مهمی در موفقیت های سیتی ایفا کرد.

 

فیل فودن در حال حاضر 130 بازی برای باشگاه در همه رقابت ها انجام داده، 33 گل به ثمر رسانده است و سه قهرمانی لیگ برتر را تجربه است. فیل فودن در فهرست 30 نفره نامزد دریافت توپ طلا در کنار کوین دی بروین، رحیم استرلینگ، روبن دیاس و ریاض محرز از باشگاه منچسترسیتی قرار گرفت. به نظر می رسد دستمزد جدید فیل فودن پس از تمدید قرارداد هفته ای 150 هزار پوند خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jewvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه خداحافظی آگوئرو از منچسترسیتی