تاریخ انتشار: 1400/07/25 19:55
کد خبر: 31837

ایمان رزاقی راد:۳۱ بازیکن جدید جذب کردیم/اختلاف ارز نیمایی باعث عدم توافق با باتیستا شد

سرمربی پارس جنوبی جم گفت:۳۱ بازیکن جدید برای فصل جدید جذب کردیم.
ایمان رزاقی راد:۳۱ بازیکن جدید جذب کردیم/اختلاف ارز نیمایی باعث عدم توافق با باتیستا شد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی می‌گوید به دلیل تفاوت قیمت دلار نیمایی و آن چه در بازار است، باتیستا قبول نکرده رضایت دهد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود.

به گزارش اف سی پارس جم ؛ دیدار روز گذشته پارس جنوبی جم با مس شهر بابک به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پارسی ها ، لغو و کمیته انضباطی سرنوشت این تقابل را تعیین میکند.

 

ایمان رزاقی راد، سرمربی پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص لغو شدن این بازی اظهار کرد: به هر حال نباید این اتفاق می‌افتاد اما به دلیل رضایت ندادن مگنو باتیستا، پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته ماند و نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنیم. مشکل این بود که قراردادی که او با تیم بسته بود، به ریال بود اما حالا او مبلغ قراردادش را به دلار یا یورو می‌خواهد و ما هم نمی توانیم مبلغ قرارداد او را به واحد پول ریال برایش واریز کنیم زیرا تمام حساب‌های داخل کشورش را بسته و ما فقط می‌توانیم پول را به صورت دلار یا یورو برای او واریز کنیم.

 

وی ادامه داد: متاسفانه هنوز مدیران باشگاه با او بر سر مبلغ واریزی به توافق نرسیده‌اند زیرا او معتقد است که ارز تبدیل شده به دلار باید به اندازه قیمت دلار نیمایی در ایران برای او واریز شود نه قیمت دلاری که در بازار است. مدیران باشگاه در حال رایزنی با او هستند تا این مشکل هم حل شود تا ما بتوانیم در هفته دوم مقابل خیبر خرم‌آباد میزبانی کنیم.

 

این مربی درباره تغییرات زیاد تیمش و ۳۱ ورودی جدید این تیم گفت: متاسفانه سال قبل، قرارداد بازیکنان امید ما هم یک ساله بسته شده بود و ما علاوه بر ۲۱ بازیکنی که جذب کردیم، ۱۰ بازیکن امید هم از تیم های دیگر گرفتیم تا بتوانیم برای سال‌های آینده از آن‌ها استفاده کنیم. همچنین به خاطر خروج بسیاری از بازیکنان ما، ورودی‌های زیادی داشتیم که چند نفر از آن‌ها در لیگ دو بودند و لیاقت حضور حتی در لیگ برتر را هم دارند و این احتمال وجود دارد پس از درخشش در تیم ما، فصول بعد راهی لیگ برتر شوند. بازیکنان خوبی جذب کردیم و تغییرات زیادی داشتیم و اما اگر هماهنگی بین بازیکنان زود به وجود بیاید، پارس جنوبی هم یک تیم مدعی است و هم سال‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqpxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مدیرعامل ملوان درخصوص اظهارات تاج