تاریخ انتشار: 1400/07/25 22:12
کد خبر: 31831

برد تاتنهام در دراماتیک ترین بازی هفته اروپا

تاتنهام در یک بازی جذاب، دراماتیک و پربرخورد موفق شد با نتیجه 3-2 نیوکاسل را شکست دهد.
برد تاتنهام در دراماتیک ترین بازی هفته اروپا

نیوکاسل امروز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس میزبان تاتنهام بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان تمام شد.

 

نکته جالب اینکه مسابقه امروز در حضور مالک و رئیس هیئت مدیره جدید باشگاه نیوکاسل برگزار شد و پیش از آغاز بازی نیز هواداران این تیم به شدت از آنها استقبال کرده و خوشحالی خود را بابت تغییر و تحولات به وجود آمده نشان دادند.

 

این تیم میزبان بود که شروع خوبی داشت و توانست در دقیقه 2 به گل اول دست پیدا کند. ارسال خاویر مانکوییلو با ضربه سر دیدنی کالوم ویلسون همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

اما تاتنهام بعد از دریافت گل حلقه محاصره را روی دروازه نیوکاسل تنگ کرد و توانست در دقیقه 17 با شوت فوق العاده تانگوی اندومبله به گل تساوی دست پیدا کند. چند دقیقه بعد هری کین گل برتری تاتنهام را هم به ثمر رساند و در اوقات اضافه نیمه اول سون هیونگ مین باز هم دروازه نیوکاسل را باز کرد تا تاتنهام با پیروزی 3-1 راهی رختکن شود.

 

اما اتفاق مهم نیمه اول جایی بود که بازی در دقیقه 41 به علت حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم سنت جیمز پارک متوقف شد و هواداران با سر و صدای خود به حاضران در میدان نشان دادند روی سکوها اتفاقی رخ داده است. 

 

در همان لحظات بود که این حادثه توسط سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر، داور این دیدار رسید. در ادامه داور و اریک دایر با نشان دادن علامت هایی مبنی بر مشکلات ضربان قلب، به کادر پزشکی کنار زمین اطلاع دادند شرایط این هوادار اورژانسی بوده و نیاز به تجهیزات احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور برای نجات جان او وجود دارد.

 

در نیمه دوم این نیوکاسل به عملکرد بهتری داشت اما در نهایت آنها دیر موفق به گلزنی شدند. در دقیقه 90 اریک دایر یک گل به خودی بسیار عجیب وارد دروازه تاتنهام کرد اما نهایتاً مسابقه با نتیجه 3-2 به سود شاگردان نونو اسپریتو خاتمه یافت.

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9w7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو پس از اخطار عجیب به خاطر خواندن یادداشت سرمربی رقیب: نسبت به یک ابله گستاخ شدم!