تاریخ انتشار: 1400/07/26 00:23
کد خبر: 31822

شب درخشان پیام؛هت‌تریک نیازمند در مهار پنالتی

تیم فوتبال پورتیموننزه در شب درخشان پیام نیازمند، موفق شد در دیداری سخت و دشوار از سد حریف خود عبور کند.
شب درخشان پیام؛هت‌تریک نیازمند در مهار پنالتی

در یکی از دیدارهای دور سوم از رقابت های جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتیموننزه در یک دیدار جذاب و دیدنی و در عین حال سخت و دشوار، موفق شد با درخشش پیام نیازمند سنگربان ایرانی خود، به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

 

پورتیموننزه که در دیداری خارج از خانه و در استادیوم کارلوس اوزوریو به مصاف تیم دسته سومی اولیویرنس رفته بود، انتظار می رفت که کار راحتی را در پیش داشته باشد و بتواند از سد حریف خود عبور کند اما برخلاف انتظار، تیم پائولو سرجیو برای پیروزی و فرار از حذف، دست با دامان سنگربان ایرانی خود شد.

 

در این دیدار، سرجیو برای نخستین بار به پیام نیازمند سنگربان ایرانی خود اعتماد کرد و او را درون دروازه قرار داد. پورتیموننزه در دقیقه 19 توسط رناتو جونیور به گل نخست بازی دست یافت اما لوئیزینهو در دقیقه 35 و روی یک کرنر ارسالی کار را به تساوی کشاند.

 

در ادامه جونیور یک بار دیگر تیمش را پیش انداخت تا اینکه تیم میزبان در دقیقه 85 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پیام نیازمند دروازه بان پورتیموننزه موفق شد این ضربه پنالتی را مهار کند اما در میان غفلت مدافعین، ژوائو پاردس روی ریباند دروازه پورتیموننزه را باز کرد تا بازی با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.

 

در وقت های تلف شده، روی ضربه ایمبولا کارلینوس این مدافعین میزبان بودند که دروازه خودی را در دقیقه 113 به اشتباه باز کردند. در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند اما در دقیقه 118 تیم اولیویرنس به گل سوم دست یافت تا دو تیم با تساوی 3 – 3 راهی ضربات پنالتی شوند.

 

در ضربات مرگبار پنالتی، امید هواداران پورتیموننزه به دستان پیام نیازمند بود. پس از اینکه دو تیم ضربات نخست خود را به گل تبدیل کردند، نیازمند موفق شد پنالتی دوم اولیویرنس را مهار کند اما داور دستور به تکرار این ضربه داد که بازیکن حریف موفق شد آن را وارد دروازه کند.

 

 

سنگربان ملی پوش پورتیموننزه یک بار در جریان بازی و یک مرتبه نیز در ماراتن پنالتی ها ضربات حریف را مهار کرده بود اما اولی در ریباند به گل تبدیل شد و دومی نیز توسط داور تکرار شد و این بار به دنبال هت تریک در مهار پنالتی ها بود اما به شرطی که مورد پذیرش واقع شود.

 

نیازمند به هدفی که داشت رسید و ضربه سوم بازیکن اولیویرنس را مهار کرد. در ادامه بازیکنان ضربات خود را به گل تبدیل کردند تا در نهایت پورتیموننزه در شب درخشش پیام نیازمند با حساب 5 بر 4 در پنالتی ها و مجموع 8 بر 7 از سد رقیب سرسخت خود اولیویرنس عبور کند و راهی مرحله بعد شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjgze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



وینگر نفت آبادان به پورتیموننزه پرتغال پیوست