تاریخ انتشار: 1400/07/28 21:43
کد خبر: 31674

مهدی‌پور: خط هافبک ما مشکلی ندارد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زود است الان درباره قهرمانی صحبت کنیم اما تمام تلاش ما همین است.
مهدی‌پور: خط هافبک ما مشکلی ندارد

مهدی مهدی‌پور درباره برتری استقلال مقابل هوادار در هفته نخست لیگ برتر، اظهارداشت: هوادار تیم خوبی بود اما مهم برای ما 3 امتیاز بود که توانستیم آن را کسب کنیم.

بازیکن استقلال درباره پنالتی گرفته شده و تکرار آن، عنوان کرد: چیزی که داور گفت اینکه بازیکن ما زودتر از ضربه به محوطه جریمه امد و ضربه تکرار شد. نمی‌دانم چقدر درست بود اما این اتفاقی بود که افتاد و نظر آقای ناظمی این بود که ضربه تکرار شود.

وی درباره اینکه فرهاد مجیدی گفته نمی‌دانیم چرا این اتفاق افتاده، گفت: چیزی که داور گفت این بود که بازیکن ما زودتر از ضربه به محوطه جریمه رفته است.

بازیکن استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید برخی بازیکنان هوادار اعتقاد دارند این برخورد اصلا پنالتی نبود، یادآور شد: حقیقت چیزی که ما در زمین دیدیم پنالتی بود اما بهتر است در این خصوص کارشناسان نظر دهند.

وی درباره اینکه آیا شرایط تیم بهتر خواهد شد، گفت: قطعا روز به روز بهتر می‌شویم. شروع فصل نه فقط برای تیم ما برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود. تیم ما خدا را شکر توانست 3 امتیاز را بگیرد که این مهم است.

مهدی‌پور در ادامه صحبت‌های خود در خصوص مصدومیتش، خاطرنشان کرد:هفته گذشته مصدومیت جزئی داشتم که با تلاش کادر پزشکی شرایطم به گونه‌ای شد که توانستم بازی کنم اما شرایط بازی در 90 دقیقه را نداشتم.

وی درباره اینکه هواداران به دنبال قهرمانی هستند شما فکر می‌کنید استقلال امسال قهرمان شود، گفت: الان هفته اول است و به نظرم خیلی زود است که در این باره صحبت کنیم اما انتظاری که از استقلال هست اینکه همیشه قهرمان شود و برای قهرمانی بجنگد. بازیکنان هم به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنند و تمام تلاش ما این است که هواداران را سربلند کنیم.

مهدی‌پور درباره اینکه چرا در هافبک بازیکن اضافه نمی‌شود و آیا نیازی به جذب بازیکن نیست، گفت: به نظرم خط هافبک ما شرایط بدی ندارد هم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و هم بازیکنان مانده‌اند. مشکلی نداریم و همه بازیکنان با نظر کادر جذب شده‌اند.

بازیکن استقلال درباره تغییر مدیریت و اینکه آیا شرایط بهتر شده، خاطرنشان کرد: وقتی اتفاقات مثبتی می‌افتد اولین کسانی که آن را احساس می‌کنند ما بازیکنان هستیم. همین الان کادر مدیریتی باشگاه تلاش می‌کند مشکلات ما از جمله زمین تمرین را حل کند و ما آن را می‌بینیم. پولی هم به حساب بازیکنان واریز شده اما دقیقا نمی‌دانم چند درصد است. با حضور مدیریت جدید اتفاقات خوبی می‌افتد و همین که می‌بینیم او تلاش می‌کند برایمان ارزشمند است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dgrn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی: مقابل الشرطه تمرکز نداشته باشیم بازی را از دست می‌دهیم