تاریخ انتشار: 1400/07/29 21:40
کد خبر: 31630

یکی برای بازگشت روحیه، یکی برای اثبات خود/ فولاد_پرسپولیس جدالی سنگین برای آغاز لیگ بیست‌ویکم

فولاد خوزستان و پرسپولیس در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر جدالی حساس را برگزار خواهند کرد.
یکی برای بازگشت روحیه، یکی برای اثبات خود/ فولاد_پرسپولیس جدالی سنگین برای آغاز لیگ بیست‌ویکم

 تیم پرسپولیس  در اولین دیدار خود در بیست‌ویکمین دور لیگ برتر باید در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان برود.

این دیدار روز جمعه و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولاد‌آرنا به قضاوت آقایان محمد حسین ترابیان، فرهاد فرهاد پور، علیرضا مرادی و  یاسر همرنگ برگزار خواهد شد.

پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا از نظر روحی دچار افت شدیدی است و این موضوع می‌تواند در اولین بازی سرخپوشان در لیگ برتر بسیار خطرناک باشد و عدم نتیجه گیری تیم را وارد بحران کند از طرفی هم این انگیزه برای شاگردان یحیی گل‌محمدی وجود دارد که با شروعی پر قدرت و مقتدرانه تلخی حذف از لیگ قهرمانان را به دست فراموشی بسپارند.

خستگی ناشی از سفر و البته باز‌ی‌های تیم ملی برای چند مهره پرسپولیس از دیگر نگرانی‌های هواداران این است که ممکن است بروی کیفیت بازی روز جمعه آنها تاثیر گذار باشد.

در آن‌سوی میدان سرخپوشان اهوازی قرار دارند که پس از تغییرات مدیریتی، شاهد بازگشت عبدالله ویسی به عنوان نفر اول نیمکت هستند و حضور افرادی همچون علی بداوی، ایمان مبعلی، ابراهیم میرزاپور و محمد علوی نیمکتی تمام فولادی را شکل داده است.

جدایی ستاره‌هایی همچون زبیر‌نیک‌نفس، عارف آقاسی، فرشاد احمدزاده، محسن فروزان و ...

شاکله اصلی فصل گذشته فولادی‌ها را دچار تغییرات کرده و باید دید ویسی و دستیارانش در روز رونمایی از فولاد مدل ۱۴۰۰ چه نتیجه‌ای را در مقابل قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران کسب خواهند کرد.

در مجموعه رقابت‌های برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس ۲۳ و فولاد ۱۰ برد را کسب کرده‌اند و ۱۲ بازی هم به تساوی کشیده است و  در آخرین تقابل هم، دو تیم در بازی برگشت فصل گذشته در اهواز به تساوی بدون گل رضایت دادند و در بازی رفت هم پرسپولیس با حساب دو بر یک از سد رقیب خود گذشته بود.

جدال دو تیم سرخپوش تهرانی و اهوازی همواره جذاب و دیدنی بوده و باید منتظر ماند و دید اولین دیدار لیگ بیست‌ویکم چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be5gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس با پرواز اختصاصی در اهواز