تاریخ انتشار: 1400/07/29 22:10
کد خبر: 31628

مسی کوچک به آرسنال پیوست

زین علی سلمان، کودک پنج ساله‌ای معروف به مسی کوچک، به باشگاه آرسنال پیوست.
مسی کوچک به آرسنال پیوست

بسیاری معتقد هستند که اگر به اندازه کافی خوب هستید یعنی به اندازه کافی بزرگ هستید و ظاهرا این موضوع درباره زین علی سلمان صدق می‌کند.

این بازیکن پنج ساله اخیرا به جوان‌ترین خرید تاریخ باشگاه آرسنال تبدید شده که قرار است به زودی در تیم پیش آکادمی این باشگاه به میدان رفته و تمریناتش را آغاز کند.

زین علی، یکی از هواداران توپچی‌ها، به لطف مهارت باورنکردنی که دارد بیش از 7500 دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا کرده و بسیاری از او با لقب مسی کوچک یاد می‌کنند.

او در حال حاضر در مقابل کودکانی بازی می‌کند که 9 ساله هستند و پیشنهاداتی از چندین باشگاه بزرگ دریافت کرده بود، هرچند نام هیچ یک از آنها افشا نشده است.

 

آستین اسکوفیلد، مربی زین علی، اخیرا به بی بی سی نیوز گفت:« ما او را در کنار کودکانی که همسن خودش هستند و در بازه سنی چهار، پنج یا شش سال قرار دارند می‌گذاریم و او همین حالا یک سر و گردن از آنها بالاتر است. او بسیار از آنها سریع‌تر است و علاقه بسیاری دارد که پیشروی کند و توپ را در اختیار بگیرد.»

این مربی در ادامه اضافه کرد:« نحوه‌ای که او به توپ ضربه می‌زند، نحوه پاس دادن توپ و حمل توپ او بسیار بهتر از هر کس دیگری است که در حال حاضر در تیم حضور دارد. بنابراین ما تمام تمرکزمان را برای پیشرفت او می‌گذاریم. من با پدرش صحبت کردم و او می‌خواست که بازی پسرش با بازیکنان بزرگتر از خودش را امتحان کند. بنابراین من با خودم گفتم چرا که نه؟»

مهارت فوتبال زین علی توجه آرسنال را به خود جلب کرده و او از سوی باشگاهی به خدمت گرفته شده که طرفدار آن بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k6zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آرتتا: مستحق بیش از این یک امتیاز نبودیم