تاریخ انتشار: 1400/08/02 21:39
تقابل سرخ‌های‌تبریز با طلایی‌پوشان آبادان
کد خبر: 31445

آقا فیروز در اندیشه اولین پیروزی در خانه

هفته دوم لیگ برتر جایی برای تقابل اندیشه‌های فیروز‌کریمی و علیرضا منصوریان است.
آقا فیروز در اندیشه اولین پیروزی در خانه

در ادامه دومین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه تیم‌ تراکتور در تبریز میزبان تیم صنعت‌نفت‌آبادان خواهد بود.

 

این دیدار از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل و به قضاوت روح اله شریفی، محمد راهی، حمید‌رضا افشون و سعاد وفاپیشه برگزار خواهد شد.

 

تراکتور که در بازی اول خود شکست سختی را مقابل گل‌گهر تجربه کرد با شرایطی متفاوت پای به این دیدار خواهد گذاشت و با باز شدن پنجره نقل‌‌وانتقالاتی این تیم ، تراکتور می‌تواند با ترکیب کامل و بهره بردن از خریدهای تابستانی‌اش پای به میدان بگذارد.

تراکتور که نسبت به چند فصل اخیر دیگر نشانی از آن تیم متمول همراه با بازیکنان گران قیمت ندارد با هدایت فیروز کریمی فصلی متفاوت را پیش‌روی خواهد داشت و امیدوار است با نگرش جوان‌گرایی لیگ را با موفقیت و حداقل کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی به پایان ببرد.

 

هواداران پُرشور تراکتور انتظار دارند قرمز‌پوشان تیریزی در دیدار مقابل صنعت نفت شکست هفته اول را به خوبی جبران و از قعر جدول خود را جدا کنند.

در آن‌سوی میدان طلایی پوشان آبادانی که در اولین دیدار خود در دقایق پایانی تساوی را با شکست عوض کردند باید در غیاب سرمربی خود،  علیرضا‌ منصوریان که به علت محرومیت سه‌جلسه‌ای و همچنین ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیمش نیست به میدان برود.

نفتی‌ها که از نظر مهره تغییرات زیادی را نداشته‌اند برای کسب نتیجه به میدان خواهند آمد و جبران شکست خانگی در هفته اول را در سر می‌پرورانند.

دو تیم در آخرین دیدار خود در فصل گذشته در تبریز به تساوی بک بر یک رضایت دادند و در دیدار رفت هم این آبادانی‌ها بودند که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیدند.

در نهایت باید دید جدال تفکرات دو سرمربی اسبق استقلال چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت و کدامیک فاتح دیدار قدیمی‌های فوتبال ایران خواهند شد.

 

پوریامنصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo9al

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام محل برگزاری دیدار تراکتور - صنعت نفت