تاریخ انتشار: 1400/08/13 20:22
کد خبر: 30821

نویدکیا: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیتی وجود دارد که دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و برای هواداران لذت‌بخش بوده است، بازی خیلی سختی داریم و ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.
 نویدکیا: دربی اصفهان همیشه جذاب بوده است

نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار داشت: موقعیتی وجود دارد که دربی اصفهان همیشه جذاب بوده و برای هواداران لذت‌بخش بوده است؛ سال گذشته هفته ماقبل آخر بازی داشتیم و مقداری سخت‌تر بود اما امسال تیم‌ها می‌توانند بهتر بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی‌هایی که از ذوب‌آهن دیدیم، تیم خوبی هستند و بازیکنان قبلی و جدید تیم خوبی را تشکیل داده‌اند و بازی‌های خوبی مقابل استقلال و صنعت نفت انجام دادند که نشان می‌دهد به سازمان‌دهی خوبی رسیده‌اند.

وی افزود: بازی خیلی سختی خواهیم داشت، باید تلاش بیش از حدی انجام دهیم اگر می‌خواهیم امتیاز خوبی بگیریم، باید به سبک بازی ذوب‌آهن احترام گذاشت ؛ امیدوارم مانند دربی‌های قبل بازی جذابی باشد و همه لذت ببرند.

نویدکیا خاطرنشان کرد: آمار فوتبالی برایم خیلی مهم است که تیم حریف چگونه بازی می‌کند و جذاب است که بدانم، هیچوقت به رکورد‌ها فکر نمی‌کنم و باید کار خودمان را انجام دهیم و رو به جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: دلم می‌خواهد تیمم ببرد و ذوب‌آهن می‌خواهد بازی را پیروز شود، این‌که چه کاری انجام دهیم تا پیروز شویم به دیدگاهمان برمی‌گردد، سعی می‌کنیم بازی که نیاز است را انجام دهیم تا بتوانیم امتیاز خوبی بگیریم اما ذوب‌آهن به این راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهد.

وی در مورد عملکرد اسماعیلی‌فر گفت: دانیال اسماعیلی‌فر از بهترین بازیکنان ما است، امسال مانند سال گذشته فوق‌العاده کار می‌کند؛ البته فوتبالیست باید بداند با چند بازی نمی‌توان کیفیت خود را نشان دهد و اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود، باید در طول فصل کیفیت خود را حفظ کند؛ بازیکن بزرگ در بازی نباید بیشتر از 20 درصد اختلاف داشته باشد و دانیال در آینده نیز می‌تواند این‌گونه ادامه دهد.

نویدکیا در مورد وقفه‌ها در لیگ برتر بیان داشت: وقفه‌ها تیم‌ها را از شرایط مسابقه خارج می‌کند اما این برنامه برای همه تیم‌ها است، فقط برنامه می‌‌خواهم تا بتوانیم با برنامه پیش برویم و مشکل دیگری با وقفه‌‌ها ندارم زیرا برای همه یکسان بوده است و به سرمربی و کادر فنی برمی‌گردد تا بتوانند تیمشان را دچار تزلزل نشود، تیم ممکن است از لحاظ بدنی افت کنند و از شرایط بازی دور شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم مراقب کرونا باشند و لطفا فردا اجازه دهند اتوبوس حرکت کند و همراه اتوبوس حرکت نکنند و استرس حضور هواداران با موتور در اتوبان باعث می‌شود تمرکز را از دست دهیم؛ می‌خواهم همراه اتوبوس تیم حرکت نکنند تا برای خودشان مشکلی پیش نیاید و برای ما استرس ایجاد نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xol6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی نصف جهان به کام طلایی پوشان