تاریخ انتشار: 1400/08/13 21:12
کد خبر: 30818

اختصاصی / تراکتور - پیکان/ جدال جذاب تی تی ها با شاگردان حسینی/ فیروز فقط پیروزی میخواهد

از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر، روز جمعه 14 آبان ماه تراکتور تبریز به مصاف پیکان تهران خواهد رفت. این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است که هیچ تیمی نمی خواهد بازنده باشد.
اختصاصی / تراکتور - پیکان/ جدال جذاب تی تی ها با شاگردان حسینی/ فیروز فقط پیروزی میخواهد

شادی بخشی؛ این دیدار درشرایطی انجام می شود که شاگردان فیروز کریمی در سه بازی گذشته تنها سه امتیاز کسب کرده اند و رده دهم جدول را به خود اختصاص داده اند.

پرشور های تبریزی تابدین جای کار عملکرد قابل قبولی ازخود ارائه نداده اند و بعید نیست فیروز کریمی دومین اخراجی لیگ برتر پس ازمهاجری باشد، مگر اینکه زود خودش را پیدا کند و امتیازات لازم را بگیرد.

تراکتوری ها با به ثمر رساندن 4 گل در سه بازی نشان داده اند درخط حمله حرفی برای گفتن دارند اما با خوردن پنج گل درخط دفاع دچار بحران هستند.

درسوی دیگر میدان پیکان تهران درشرایطی مطلوب به سر میبرد و باتوجه به ازهم پاشیده شدن شاکله ی این تیم و تغیرات کادر فنی تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی ازخود ارائه داده است.

فیروزه ای پوشان پایتخت با یک بازی کمتر نسب به رقبای خود در جایگاه ششم جدول به سرمیبرند و باید دید بازی معوقه ی آنان با ذوب آهن میتواند منجر به صعود شاگردان حسینی به رده های بالاترشود یا خیر.

پیکان مجتبی حسینی بازدن دوگل نشان داده اگر چه در خط حمله ضعف دارد، اما در خط دفاع از استحکام خوبی برخوردار است و در دو بازی گذشته توپی ازخط دروازه ی این تیم عبور نکرده است.

پیکانی ها باکسب یک برد و یک مساوی باانگیزه ی بالا به مصاف تراکتور میروند تا امسال هم درجدول رتبه تک رقمی داشته باشند

بنظر میرسد رقابت پرشورهای تبریزی و خودروسازان از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار باشد چرا که پیکان باازدست دادن امتیاز دچار تزلزل میشود و ازطرفی بعید نیست اگر تراکتور دراین بازی هم امتیاز ازدست بدهد فیروز کریمی به لبه پرتگاه نزدیک شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbodb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاخیر عجیب پرواز آتا قبل از بازی با تراکتور
معطلی چند ساعته پیکانی‌‌ها در فرودگاه مهرآباد