تاریخ انتشار: 1400/08/15 20:06
کد خبر: 30697

ربیعی: مقابل آلومینیوم امیدوار کننده بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازیکنان ما جانانه دویدند و جنگیدند و برابر آلومینیوم امیدوار کننده ظاهر شدیم.
ربیعی: مقابل آلومینیوم امیدوار کننده بازی کردیم

محمد ربیعی پس از تساوی صفر- صفر مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: به کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم خسته نباشید می‌گویم. بخشی از خاطرات کاری من مربوط به اراک است. امروز در ترکیب آلومینیوم بازیکنانی دیدم که در زمان حضورم در اراک به این تیم اضافه شدند. خدا را شکر این بازیکنان خوب بازی کردند. بازیکنان مس جانانه دویدند و جنگیدند. آلومینیوم تیم خوبی است و هفته گذشته پرسپولیس را شکست داده بود.

وی افزود: نیمه اول کاملا برای ما بود، نیمه دوم اما به سه پارت تقسیم شد، یک پارت و نیم برای اراک و یک پارت و نیم دیگر برای مس بود. باید روی ضربات آخر دقت کنیم. بازی بسیار سختی بود و تیم ما نیز چون اولین بازی بود که در زمین ورزشگاه شهید زینلی انجام می‌داد، برای‌مان ناآشنا بود. یک جاهایی با شرایط اینجا که خیلی سرد بود، تطبیق پذیری سخت بود.

ربیعی عنوان کرد: چیزی که به آن اهمیت می‌دهم این است که تیم ما پرشورتر و با طراوات بهتری بازی‌اش را ادامه داد. دیداری که با پدیده اینجا انجام نشد، برنامه‌مان را به عقب برد. یک مقدار طول می‌کشد تیم‌های من راه بیفتد، ولی امروز بسیار امیدوارکننده بازی کرد. ان‌شاءالله مثل دو سال گذشته در روزی که باید کار را تمام کنیم و به سرانجام برسانیم، کار را تمام خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: در ترکیب تیم از دو بازیکن امید به نام‌های مجید نصیری و یونس اکبرپور استفاده کردیم، علی زارع هم از بازیکنان رده امید بود. این یعنی برنامه بلندمدت برای جوانگرایی در حال انجام شدن است. هفته گذشته مجید نصیری اشتباه کرد، اما پای بازیکنان جوان می‌ایستم. یک جوان خوب بومی به نام اصغر صادقی داریم که اگر فرصت می‌شد، از او استفاده می‌کردم. میانگین سنی را پایین آوردیم و کمی زمان لازم است که به هماهنگی برسند.

رفیعی در رابطه با وقفه‌های لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی گفت: برخی صحبت‌ها را نمی‌توان در نشست‌های خبری عنوان کرد. یک بخش به خصوصیات تیم و شهر ما بستگی دارد. قطعا ما از این مسئله آسیب می‌بینیم. بیست‌وهفتم با سپاهان بازی کردیم و دهم آبان با فولاد خوزستان و دیدارمان با پدیده مشهد برگزار نشد. از هر کسی بپرسید، این دو بازی را سخت می‌داند. هشتاد درصد تیم قرارداد بلندمدت دارند و در این بخش تیم ثبات خواهد داشت. امسال دنبال بسترسازی هستیم که یک بخش ثبات بازیکنان است. تعدادی از بازیکنان جدید هستند و باید بازی کنند تا هماهنگ شوند. با پیکان بازی تدارکاتی داشتیم که آن بازی هم برگزار نشد. این وقفه ما را اذیت خواهد کرد، اما قطعا خودمان را برای بازی بعدی آماده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: خوشحالیم بازی امروز در شهرستان رفسنجان برگزار شد. این تیم متعلق به شهر رفسنجان است و افتخار می‌کنم کاری که برای این تیم از دو سال پیش شروع کردیم به اینجا رسیده است. برابر کسانی که نقد می‌کنند، عکس العمل نشان نداده‌ام. حضور مس در لیگ برتر باعث افتخار است، چرا که اگر نبود الان این ورزشگاه و دیگر ورزشگاه مس آماده نمی‌شد. اینها اتفاقات خوب مس در لیگ برتر است. ما میهمان هستیم و تا زمانی که مسئولیت دارم خالصانه خدمت خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bj8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی: ۱۵۰ نفر تماشاگر در ورزشگاه انزلی حضور داشتند

صدای پای ربیعی در بالای جدول/ رقابت در صدر جذاب تر شد
بررسی کارنامه ربیعی تا پایان هفته سیزدهم؛