تاریخ انتشار: 1400/08/17 21:03
کد خبر: 30586

عبدی: نمی‌توان از طارمی گذشت؛ بهتر است اسکوچیچ تجدید نظر کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی فوتبال مساله‌ای است که باید برای آن پاسخ مناسبی پیدا کرد و به نظرم سرمربی تیم ملی باید در تصمیم خود تجدید نظر کند.
عبدی: نمی‌توان از طارمی گذشت؛ بهتر است اسکوچیچ تجدید نظر کند

حسین عبدی دوشنبه شب، اظهار داشت: وقتی فهرست تیم ملی منتشر شد باور کردنی نبود که نام مهدی طارمی در آن نباشد؛ از بازیکنی مثل او که اثربخش بوده و خوب کار می کند نمی توان به راحتی گذشت و باید دید چرا سرمربی تیم ملی او را دعوت نکرده است.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم اما مهدی طارمی انکارناپذیر است. دعوت نشدن او دلیل منطقی داشته باشد و اگر بازیکنی مثل او دعوت نشود، چه کسی قرار است پیراهن تیم ملی را بپوشد؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط و وضعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران هم گفت: باخت برابر آلومینوم و تساوی در بازی مقابل گل گهر شرایطی را رقم زد که به هر حال باید برای آن چاره اندیشی کرد. ما بازیکنان خوبی داریم اما جا دارد از ترفندهای خاص فوتبال در این برهه بهره برد تا پرسپولیس به شرایط خوب خود بازگردد.

عبدی خاطر نشان کرد: در بحث مدیریت باشگاه، در حوزه های حمایتی و بحث هایی از این قبیل باید اقداماتی را انجام داد تا تیم به شرایط خوب برگردد. البته نگه داشتن تیم در شرایط ایده آل آن‌هم برای درازمدت کار بسیار سختی است و باید همه کمک کنند تا پرسپولیس موفقی را ببینیم.

وی در مورد وضعیت و شرایط لیگ برتر فوتبال ایران هم گفت: باید در بحث های فنی، مدیریتی، حمایتی و اقتصادی کارهای بسیاری انجام داد. تاکید و توجه به مسایلی از جمله آموزش، تمرین، زیرساخت ها، امکانات و البته پرورش بازیکنان کیفی نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا فوتبال ایران روند خوبی را طی کند. این را در نظر بگیریم که برای موفقیت باید به داشته های خود رجوع کنیم اما در سال های گذشته چه چیزی کاشتیم که امروز بخواهیم ثمره آن را درو کنیم؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nr6rk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی و آزمون در یک قدمی دایی و باقری