تاریخ انتشار: 1400/08/20 20:45
کد خبر: 30423

پیام دسته جمعی بازیکنان تیم ملی و حمله به فدراسیون فوتبال ایران!

با وجود پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ملی پوشان کشورمان با انتشار پیامی به شدت از فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.
پیام دسته جمعی بازیکنان تیم ملی و حمله به فدراسیون فوتبال ایران!

تیم ملی فوتبال ایران امروز پنجشنبه در رقابت‌های انتخابی جام جهانی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ برابر لبنان به پیروزی برسد و صدرنشین جدول گروه A باقی بماند.

بعد از این مسابقه در حالی که هواداران تیم ملی در لذت پیروزی تیم کشورشان بودند، بازیکنان ایران با انتشار پیامی به صورت دسته جمعی در اینستاگرام خود، از فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کردند.

در این پیام که در صفحه بازیکنانی چون سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاریفرد و… منتشر شده است، از کمبود امکانات، لباس و عدم پرداخت پاداش‌ها گلایه شده است:

«لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ وجه در شان نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم. یک سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هربار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون صورت نگرفت. بازیکنان تیم ملی بر خلاف وعده‌ها و باگذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند. از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولین ورزش کشور نبوده. پیروزی‌های ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند به طول کلی فراموشمن کرده‌اند. این وضعیت اصلاً مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیا است و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود.»

پیام دسته جمعی بازیکنان تیم ملی و حمله به فدراسیون فوتبال ایران!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zko6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| برتری لحظه آخری ایران مقابل لبنان/ بدون طارمی هم می‌بریم!