تاریخ انتشار: 1400/08/26 23:26
فرشاد پیوس:
کد خبر: 30094

۴۵ دقیقه در رختکن بودیم/ورود هواداران ملوان به استادیوم از قبل برنامه ریزی شده بود

سرمربی شهرداری آستارا از حضور تماشاگران در استادیوم سردار جنگل گله کرد.
۴۵ دقیقه در رختکن بودیم/ورود هواداران ملوان به استادیوم از قبل برنامه ریزی شده بود

شهرداری آستارا که بعد از شکست هفته اول در چهار بازی متوالی بدون باخت ظاهر شده بودند، امروز با یک گل مغلوب ملوان شدند. فرشاد پیوس، سرمربی تیم شهرداری آستارا در پایان این بازی از اتفاقات بازی انتقاد کرده و حواشی به وجود آمده را در نتیجه بازی موثر دانست.

 

پیوس با اشاره به وقفه های ایجاد شده در بازی به دلیل حضور افرادی در سکوها گفت: هیچ مشکلی نداشتیم ولی وقفه هایی که ایجاد شد باعث سرد شدن بدن بچه ها شد. ما 45 دقیقه در رختکن بودیم و نمی شود که بدن بچه ها را در این مدت طولانی آماده نگه داریم. هیچ کجای دنیا این گونه نیست.

 

او با انتقاد از ورود هواداران تیم ملوان به ورزشگاه گفت: ما میزبان بودیم ولی یک هوادار شهرداری آستارا حضور نداشتند. برایمان فرقی نداشت و مثل میهمان بودیم. دلم برای این هواداران می سوزد ما یک هوادار این جا نداشتیم و همه هواداران حاضر مربوط به تیم ملوان بودند. آرام آرام آمدند داخل و یکی در را برایشان باز کرد. این جا یکی و دو نفر از آقایان کارشکنی کرده که اسمش را می دانم و اگر بخواهید می گویم.

 

سرمربی شهرداری افزود: این از قبل برنامه ریزی شده بود که هوادار به ورزشگاه بیاید. اگر ما هم می دانستیم ده بیست اتوبوس هوادار می آوردیم. به همه گفتیم که به خاطر کرونا نیایید. الان موج ششم کرونا آمده و تماشاگر نداریم. هواداران ما مظلوم واقع شدند و فدراسیون فوتبال هم می گوید که اشتباه شد و تمام. این که به درد ما نمی خورد. درست است که زمین آماده نبود ولی باید در این شرایط، بازی را متوقف کرده و به فردا موکول می کردند. این به نظرم ظلم به فوتبال آستارا بود.

 

پیوس با انتقاد از سرعت کند تکمیل ورزشگاه آستارا گفت: هر روز امروز و فردا می کنند و هیچ خبری نیست. ما الان باید امتیاز جمع کنیم به چه دردی می خورد که در هفته های دهم به بعد درست شود. ملوان مگر می توانست در زمین ما این بازی را بکند؟ شک نکنید هم در این بازی و هم بازی قبل بالای دو تا می زدیم. ولی زمین نداریم و الان اصلا فرقی نمی کند که میزبان هستیم. مسئولان عزیز این کار را بکنید به خدا ظلم در حق مردم آستاراست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjxze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دربی مدعیان صعود از گیلان
شهرداری آستارا-ملوان بندرانزلی؛

دربی شهرداری های شمال و جنوب
شاهین شهرداری بوشهر-شهرداری آستارا؛

پیوس از سد دفاعی یاران کرم پور عبور نکرد!
شهرداری آستارا ۰-۰ شمس آذر قزوین؛