تاریخ انتشار: 1400/08/28 15:37
کد خبر: 30012

واکنش تند پورغلامی به اظهارات کوروش برمک: جنبه باخت داشته باشید!

ستاره سابق ملوان نسبت به اظهارت کورشو برمک مربی شهرداری آستارا واکنش نشان داد.
واکنش تند پورغلامی به اظهارات کوروش برمک: جنبه باخت داشته باشید!

دربی گیلان با پیروزی یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید تا شهرداری آستارا بازنده زمین لقب بگیرد. اما این مسابقه حواشی زیادی را بهمراه داشت که باعث شد کوروش برمک مربی شهرداری آستارا مصاحبه تندی را علیه ملوان انجام دهد. در این راستا بابک پورغلامی کاپیتان سابق و مربی فعلی ملوان گفت و گویی را با سایت فرتاک ورزشی انجام داده است.

 

پورغلامی در خصوص اظهارات اخیر مربی آستارا گفت: اول اینکه باید یاد بگیریم به پیروزی حریف احترام بگذاریم و شکست را به گردن دیگران نیندازیم. این بحث ها یک نوع توجیه کردن شکست است که تیم پرمهره ای مثل شهرداری آستارا مقابل ملوان بازنده شده و کادر فنی اش دنبال بهانه ای برای فرار از آن می گردد.

مربی ملوان در مورد ورود هواداران ملوان به استادیوم ادامه داد: متاسفانه بعضی از مربیان پس از شکست بحث هایی را مطرح می‌کنند که هنوز نمی دانند اجازه حضور تماشاگر به استادیم ها در دست مسوولان برگزار کننده مسابقات است نه تیم میهمان! شاید این آقا نمی داند که تیم میزبان شهرداری آستارا بود، نه ملوان! آیا این مشکل ملوان است که هواداران به ورزشگاه آمده بودند؟! واقعا متاسفم که عده ای هنوز قانون‌ میزبانی و میهمانی را نمی دانند و شکست را به جایی ربط می دهند که به تیم میهمان ربطی ندارد.

کاپیتان سابق ملوان در خصوص اظهارات برمک که مدعی شده؛ امسال برنامه این است که ملوان را به لیگ برتر بیاورند، افزود: اول اینکه که این حرف ها بار حقوقی دارد و قطعا سازمان‌ لیگ پاسخ آن را خواهد داد. شاید این آقا نمی داند ملوان سالهاست که در لیگ یک حضور دارد و تلاش می کند به لیگ برتر باشد ولی نمی رسد. اگر قرار بود که ملوان را لیگ برتر بیاورند تا الان آورده بودند. باشگاه ملوان آنقدر قدمت دارد که برای پیروز شدن دنبال راه های دیگر نرود. آقای برمک شما درمورد تیمی صحبت می کنید که افتخاراتش و کارنامه اش در فوتبال ایران مشخص است و نیازی به صحبت من ندارد. شما میزبان ملوان بودید و شکست خوردید، حال دنباله بهانه‌ می گردید که چه چیزی را توجیه کنید؟! باخت را؟!

مربی ملوان در پایان گفت: ظاهرا عده ای چشم موفقیت ملوان را ندارند و تا دیدند تیم ما صدر جدول رفت شروع کردند به جو سازی و حرف های بی ربط زدن که هواداران پرشور ملوان بدانند ما کادر فنی و بازیکنان به این چیز ها توجه ای نمی کنیم و راه مان را ادامه می دهیم. متاسفانه بعضی از مربیان هنوز احترام به پیروزی حریف را بلد نیستند و به جای قبول شکست دنباله بهانه‌ می گردد تا خودشان‌ را تبرئه کنند.

 

گفت وگو : علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwrw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۴۵ دقیقه در رختکن بودیم/ورود هواداران ملوان به استادیوم از قبل برنامه ریزی شده بود

قوی سپید پیروز دربی با تماشاگر رشت
شهرداری آستارا ۰-۱ ملوان بندرانزلی؛

دربی مدعیان صعود از گیلان
شهرداری آستارا-ملوان بندرانزلی؛

دربی شهرداری های شمال و جنوب
شاهین شهرداری بوشهر-شهرداری آستارا؛