تاریخ انتشار: 1400/08/28 20:22
کد خبر: 29994

سرمربی پیکان: تمرکز نداشتیم و تاوانش را دادیم

سرمربی تیم پیکان تهران در واکنش به شکست این تیم برابر فجر سپاسی شیراز گفت: تمرکز نداشتیم و این موضوع به قیمت از دست رفتن سه امتیاز تمام شد.
سرمربی پیکان: تمرکز نداشتیم و تاوانش را دادیم

تیم فوتبال پیکان تهران بعد از چهار هفته نتایج درخشان در لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای شهر قدس مغلوب فجر سپاسی شیراز شد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد.

سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از این باخت در نشست خبری پایان بازی با بیان اینکه تیم تحت هدایتش بازی را خوب شروع کرد اما موقعیت‌ها به گل تبدیل نشد، گفت: شناخت خوبی از تیم فجر داشتیم و می‌دانستیم که مقابل تیمی بازی داریم که پتانسیل خوبی دارد. پیش‌بینی کرده بودم که جبران گل خورده برابر این تیم کار راحتی نیست. بعد از اینکه گل خوردیم، تمام راه‌ها را برای رسیدن به گل تساوی امتحان کردیم ولی متأسفانه نه سرعت بازی ما آنقدر خوب بود که دیواره دفاعی را بشکنیم و نه شانس با ما یار بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ادامه داد: فجر تیم سخت‌کوشی است و باید به مجموعه این تیم تبریک بگویم. آنان مزد تلاش‌شان را گرفتند البته این چیزی از شایستگی‌های بچه‌های ما کم نمی‌کند.  

حسینی در پاسخ به این سوال که نتایج هفته های قبل موجب این باخت شده است یا خیر؟ عنوان کرد: اینگونه نیست؛ ما خودمان را از پیش برنده ندانستیم. البته من در درون بازیکنان نیستم. آنها باید یاد بگیرند در کنار فوتبال خوبی که بازی می‌کنند  نتیجه را واگذار نکنند؛ چون هر عدم تمرکزی می‌تواند به تیم ما ضربه بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjx8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدی: تیم ما خواب بود و مقابل فجر سپاسی تنبیه شدیم