تاریخ انتشار: 1400/09/02 20:26
کد خبر: 29764

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از مصاف با صنعت نفت

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.
برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از مصاف با صنعت نفت

 به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت از ساعت 15:30 امروز پس از جلسه فنی، آخرین تمرین خود را قبل از بازی با صنعت نفت آبادان از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

اعضای کادر فنی پرسپولیس، نکات لازم را از طریق تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کردند و پس از آن، قرمزپوشان وارد زمین چمن شدند و بعد از گرم کردن بدن‌ها، در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

در بخش بعدی و طبق برنامه کادر فنی، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ روی آوردند. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش‌های بعدی تمرین بودند که با نظارت کامل کادر فنی انجام شدند.

تمرین امروز سبک‌تر بود و به مدت یک ساعت به طول انجامید و بعد  از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. سرخپوشان پس از یک استراحت کوتاه برای حضور در اردوی پیش از بازی فردا، راهی هتل شدند.

سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت در این تمرین حاضر نبود و زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام داد. سایر بازیکنان بدون مشکل تا انتهای تمرین حاضر بودند و همه بخش‌های تمرین را انجام دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9bo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین پرسپولیس تعطیل شد؟