تاریخ انتشار: 1400/09/07 20:27
کد خبر: 29515

اختصاصی/ مس رفسنجان - هوادار/ نبرد جان گرفته های لیگ

جدال تیم های مس رفسنجان و هوادار از مسابقات حساس هفته، هفتم لیگ است که مسی ها پس از شروع ناامید کننده، دو هفته ای است که خودشان‌ را پیدا کرده اند، و فعلا از قعر جدول جدا شده اند. البته این تیم سه امتیاز باد آورده نیز نصیبش شده که تیم شهرخورد به رفسنجان نرفت تا بازی سه بر صفر به نفع مسی ها اعلام شود.
اختصاصی/ مس رفسنجان - هوادار/ نبرد جان گرفته های لیگ

شاگردان محمد ربیعی هفته گذشته در یک بازی جنجالی توانستند تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و شاگردان رضا عنایتی نیز آلومینیوم اراک را در تهران متوقف کردند تا نشان دهند، می توانند یقه صدر جدول را نیز بگیرند.

هر دو تیم از لحاظ مهره از تیم های پر مهره لیگ هستند و با اینکه تیم هوادار اولین سال حضورش را در لیگ سپری می کند، ولی نفرات خوبی را جذب کرده و در سوی مقابل مس نیز به دلیل‌ قدرت پشتوانه مالی قوی، بازیکنان نام آشنایی را به خدمت گرفته که همین باعث شده تیمی مثل پرسپولیس نیز نتواند شکستش دهد. در سوی مقابل‌ تیم هوادار نیز لیگ را با دو شکست آغاز کرد ولی رفته رفته به خودش آمد و توانست یک برد و یک تساوی به دست بیاورد و حداقل از قعر جدول جدا شود. البته‌ هنوز هم تیم رضا عنایتی از تیم های انتهای جدولی محسوب می شود ولی چون فاصله‌ امتیازات بسیار نزدیک است، با یه پیروزی هم می توان از انتهای جدول جدا شد و به میانه های جدول رسید. اینکه کدام مربی سربلند از میدان حساس بیرون بیایند، آمادگی بازیکنان و تفکرات کادر فنی مشخص می کند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozq7g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرپرست مس رفسنجان:دوره بیرون کشیدن تیم گذشته است