تاریخ انتشار: 1400/09/08 20:12
کد خبر: 29452

اتفاق عجیب پیش از دیدار پرسپولیس-نفت؛ لیگ برتر در بلاتکلیفی

دیدار تیم‌های پرسولیس و نفت مسجد سلیمان قرار بود عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز شود اما در اتفاقی عجیب بازیکنان ۳۰ دقیقه پس از زمان مقرر در زمین حاضر شدند.
اتفاق عجیب پیش از دیدار پرسپولیس-نفت؛ لیگ برتر در بلاتکلیفی

حجت‌الله بهمنی  رییس روابط عمومی سازمان لیگ در توضیح دلیل تاخیر آغاز این بازی گفت: فصل قبل اجاره ورزشگاه آزادی ۱۳ میلیون تومان بود اما الان این مبلغ به یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون افزایش پیدا کرده است. ما مقدمات برگزاری بازی را فراهم کردیم و بازیکنان بدن هایشان را برای بازی گرم کردند اما بلاتکلیف ماندند.

وی اضافه کرد: چرا اجاره ۱۳۰ میلیونی باید ۱۰ برابر شود؟ طبیعی است که پرسپولیس توان  پرداخت این مبلغ را ندارد. ما آماده برگزاری بازی بودیم اما آنهایی که جلوی برگزاری بازی را در ساعت مقرر گرفتند بیایند و پاسخگو باشند.

حبیب‌الله شیرازی  رییس هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: در آیین نامه آمده که برخی عوامل ممکن است اتفاق بیافتد و بازی با تاخیر برگزار شود. 

عاصم یوسفی  مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هم گفت: قیمت گذاری کارشناسی صورت گرفته است و اجاره ورزشگاه بدون تبلیغات ۲۹۰ میلیون و با تبلیغات نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است. مشکل ما سازمان لیگ است. آنها نمی‌خواهند هزینه کنند. ما اینجا هستیم تا از اماکن ورزشی محافظت کنیم و کوتاه هم نمی آییم. ما  به سازمان لیگ ۲۰ روز پیش اعلام کردیم و سازمان لیگ جواب داد «دخالت نکنید.» اگر بخواهید تبلیغ کنید باید هزینه آن را بپردازید. وزیر ورزش دستور داد و ما هم کوتاه آمدیم و پس از این بازی شرایط تعیین و تکلیف می‌شود اما مقصر اصلی فقط سازمان لیگ است.

صادق درودگر  عضو هیات رئیسه سازمان لیگ نیز درباره صحبت‌های عاصم یوسفی اظهار داشت: حرف‌های بسیار ناشایستی را یوسفی شنیدیم. یا اطلاعات غلط به ایشان دادند یا خودشان اطلاعات غلط دارند. بر اساس آیین‌نامه مسابقات ورزشگاه باید با تبلیغات در اختیار برگزارکننده مسابقات قرار داده شود.

وی در ادامه افزود: دوستان عزیز توپ را الکی در زمین سازمان لیگ می‌اندازند و فرافکنی می‌کنند. نمی‌شود که استادیوم‌ها یقه برگزارکنندگان را بگیرند.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره دستور وزیر ورزش برای برگزاری مسابقه خاطرنشان کرد: از دخالت وزیر اطلاع ندارم. به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و گفتیم استادیوم خالی را می‌خواهیم.

پیش از این نیز باشگاه استقلال با همین مشکل مواجه شده بود و در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دچار مشکلات زیادی شده که نیاز به درایت هرچه سریعتر مسوولان دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kgg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نفت، انرژی لازم برای نجات از بحران/ پرسپولیس_نفت مسجد‌سلیمان در راه دومین بُرد متوالی