تاریخ انتشار: 1400/09/08 23:06
کد خبر: 29442

گل‌محمدی:همه مشکلات پرسپولیس را می‌دانند؛ تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه مشکلات باشگاه را می‌دانند و در آستانه شهرآورد دوست ندارم در این مورد زیاد حرف بزنم.
گل‌محمدی:همه مشکلات پرسپولیس را می‌دانند؛ تمرکزمان را از دست نمی‌دهیم

یحیی گل‌محمدی  در نشست خبری پس از برتری تیمش برابر نفت مسجدسلیمان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی کامل دست ما بود و از حالت مسابقه رسمی خارج و یک بازی دست‌گرمی تبدیل شد.

وی افزود: شاید در مجموع بازی جذابی نبود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. خداراشکر توانستیم ۳ امتیاز حساس را بگیریم. حریف ما یک تیم دونده و با سرعت انتقال خوب توپ بود و خیلی از فضاهایی که ما دنبال آن بودیم را می‌بست.

گل‌محمدی در خصوص مشکلات سرخپوشان افزود: در حال حاضر شهرآورد را پیش رو داریم و در آستانه این دیدار حساس نمی‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم اما همه از مشکلات ما با خبر هستند.

وی با اشاره به تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای در آغاز بازی گفت: بازی خیلی زیاد تحت تاثیر اتفاقات قبل از شروع دیدار بود. تیم ما ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر ماند. نمی‌دانم اسم این مسائل را چه باید بگذاریم ولی حس رقابت و مسابقه را از هر دو تیم گرفته شد و بازی تحت تاثیر این مسائل قرار گرفت.

گل‌محمدی افزود: وقتی بازیکنان گرم می‌کنند و ۴۰ دقیقه در رختکن منتظر می‌مانند دیگر حسی برای  انجام یک مسابقه خوب ندارند. در هر صورت این ۳ امتیاز برای ما خیلی مهم و حساس بود و خداراشکر می‌کنیم بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند و همیشه تیم را همراهی کردند. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در شب تولد مرحوم مهرداد میناوند جا دارد که این برد را تقدیم او کنیم و ان‌شاءالله روحش در آرامش باشد. همه ما می‌دانیم که چقدر برای پرسپولیس زحمت کشید و صدای هوادار بود. خدا او را رحمت کند و نبود او همیشه در قلب ما احساس می‌شود و این باور را نداریم که مهرداد را در جمع خودمان نداریم. ان‌شاءالله روح او در آرامش باشد و مجددا به خانواده او تسلیت می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلات مالی باشگاه، گفت: صحبت‌هایی که لازم بود انجام شد و همه از مسائل ما خبر دارند. اجازه دهید دیگر درباره این مسائل صحبت نکنیم و قبل از دربی تمرکزمان روی دربی و ریکاوری و تمرینات باشد تا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم. وقتی با برد به استقبال دربی می‌رویم از لحاظ روانی تاثیر خوبی روی بازیکنان و کل تیم می‌گذارد. همیشه برد حس خوبی در تمرینات به اعضای تیم می‌دهد و فکر می‌کنم این ۳ امتیاز نه تنها در بحث امتیازگیری خوب بود بلکه در بحث روحی و روانی به بازیکنان ما کمک زیادی می‌کند.

تیم فوتبال پرسپولیس، عصر امروز دوشنبه در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران برابر نفت‌مسجدسلیمان به برتری یک بر صفر رسید و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rbeby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل‌محمدی: قهرمانی را می‌خواهیم