تاریخ انتشار: 1400/09/12 20:12
کد خبر: 29238

اختصاصی/ هوادار - نفت مسجدسلیمان/ پیش بازی برای آماده شدن مقابل سرخابی ها

همان‌قدر که نبرد تیم های بالای جدول حساسیت بالایی دارد، جدال تیم های انتهای‌ جدولی نیز بسیار حساس است و اکثر تیم ها اول فکر نباختن هستند، و بعد فکر پیروز شدن. در هفته هشتم لیگ برتر، هوادار انتهای جدولی میزبان نفت مسجد سلیمانی است که این تیم نیز برای بقا می جنگند.
اختصاصی/ هوادار - نفت مسجدسلیمان/ پیش بازی برای آماده شدن مقابل سرخابی ها

هوادار تهران‌ که سال اول حضورش را در لیگ برتر سپری می کند، فعلا حال و روز خوشی ندارد و در خطر سقوط قرار گرفته که باید هر چه زودتر خودش را از فانوس به دستی جدا کند. شاگردان رضا عنایتی لیگ را خوب شروع نکردند که همین شروع بد باعث شده فعلا یکی از فانوس به دستان لیگ باشند. آنها این هفته میزبان تیم نفتی هستند که اتفاقا حریف شان نیز حال و روز خوشی ندارد در انتهای جدول قرار گرفته‌ که برای سقوط نکردن مبازره می کند. اگر هوادار نتواند از این مسابقه امتیاز بگیرد، شرایط خود رضا عنایتی هم به خطر می افتد و امکان دارد که جایگاهش را در این تیم از دست دهد.

در سوی مقابل نفت مسجد سلیمان نیز مثل هوادار در خطر سقوط قرار گرفته و خود فراز کمالوند نیز مثل رضا عنایتی به خوبی می داند که اگر در این مسابقه امتیاز نگیرد، کم کم باید فکر رفتن باشد.

جالب اینجاست هر دو تیم بعد از این مسابقه با سرخابی ها بازی دارند که هوادار در تهران‌ میهمان پرسپولیس است و نفت مسجد سلیمان نیز باید در خانه پذیرای استقلال باشد. حال اینکه کدام تیم با روحیه آماده بازی با بازی بزرگ هفته نهم شوند، شنبه مشخص می شود.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrrox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به دلیل اعتراض هواداران، حضور درخشان در نفت مسجد سلیمان منتفی شد
درخشان نیامده رفتنی شد