تاریخ انتشار: 1400/09/12 21:56
کد خبر: 29230

منصوریان: چند بازیکن تیم صنعت نفت شرایط لژیونر شدن دارند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی بازیکنان جوان با استعداد ما شرایط لژیونر شدن دارند.
منصوریان: چند بازیکن تیم صنعت نفت شرایط لژیونر شدن دارند

علیرضا منصوریان جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران افزود: بازی بسیار سختی داریم هر چند تمامی بازی های لیگ دشوارند.

وی با بیان اینکه تفکر کادر فنی حریف را می‌شناسیم، گفت: در حسرت برد خانگی هستیم، ما تولید موقعیت می کنیم ولی موفق به گلزنی نمی شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیان کرد: ارتباط عاطفی خوبی بین بازیکنان است و با این رویه برابر پیکان اولین پیروزی خانگی را به هواداران هدیه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه پیکان تیم بسیار سر سخت و محکمی به ویژه در خط دفاعی است، افزود: در این دیدار با پنج تغییر وارد بازی خواهیم داشت تا از فشار مسابقات خارج شویم البته مصدومان تیم به شرایط خوبی رسیده اند و فردا از آنها استفاده خواهیم کرد.

منصوریان گفت: تیم برای هوادار بسیار مهم است؛ این تیم در تمام دنیا طرفدار دارد و نگرانی حق آنها است، ما کم پول و پر ستاره‌ایم و بزودی به شرایط مناسب می‌رسیم.

وی افزود: باید تیم را از حاشیه دور نگه داریم و از مسوولان شهر که قدرت ورود منابع مالی به تیم را دارند انتظار کمک داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تاکید بر اینکه اکنون به حمایت مالی نیاز داریم و فردا دیر است، گفت: هر کسی که می‌تواند وارد میدان شود و از تیم حمایت کند.

وی افزود: نباید از تیم به عنوان یک وسیله تبلیغاتی استفاده شود بلکه باید با جان و دل برای تیم کار کرد.

منصوریان با تاکید بر لزوم رفع فوری مشکلات تیم اظهارداشت: امروز باید ۳۰ درصد را دریافت می کردیم؛ کل تیم ما با ۴۰۰ میلیارد ریال بسته شده درحالیکه خیلی از تیم‌ها چهار هزار میلیارد ریال هزینه کرده اند.

وی وجود مشکلات مالی برای تیمی با بهترین گنج فوتبال کشور را نامناسب دانست و افزود: چند بازیکن جوان نفت شرایط لژیونر شدن دارند که باید شرایط را برای رسیدن آنها به خواسته‌هایشان فراهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمامی بازیکنان زیر ۲۳ سال از هفته آینده باید در کلاس های انگلیسی شرکت کنند تا با زبان خارجی آشنا شوند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران بدلیل تاخیر در پرواز به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته هشتم لیگ برتر میزبان پیکان تهران است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beezd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو از منصوریان پیشی گرفت!