تاریخ انتشار: 1400/09/16 23:34
کد خبر: 28999

فاتح تریم در بیمارستان بستری شد

فاتح تریم، سرمربی ترکیه ای گالاتاسرای، به دلیل مشکل معده در بیمارستان بستری شده است.
فاتح تریم در بیمارستان بستری شد

دو شب دیگر لاتزیو در ورزشگاه المپیکو رم میزبان گالاتاسرای ترکیه خواهد بود. دیداری که از سری مسابقات هفته پایانی دور گروهی لیگ اروپا برگزار می‌شود. پیش از این هر دو تیم صعود خود را به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کرده اند و مسابقه پس فردا تنها به لحاظ صدرنشینی اهمیت دارد و لاتزیو برای رسیدن به این مهم تنها باید تیم ترکیه‌ای را شکست دهد.

 

با این حال در فاصله دو روز مانده به آغاز بازی لاتزیو و گالاتاسرای حضور سرمربی تیم ترکیه ای روی نیمکت این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در واقع باشگاه گالاتاسرای تایید کرده که فاتح تریم به دلیل مشکل معده که در سه روز گذشته نیز از آن رنج می برده، راهی بیمارستان شده تا تحت درمان ویژه تری قرار بگیرد.

 

تریم تمرین امروز صبح تیمش را از نزدیک تماشا کرد اما نهایتاً مشکل معده برای او دردسر ساز شد. فاتح تریم در حالی اکنون در بیمارستان بستری شده که سال گذشته نیز اتفاقی مشابه برای او رخ داده بود؛ جایی که سرمربی ترکیه ای به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. با این حال اکنون باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت جسمانی فاتح تریم تا شروع بازی برابر لاتزیو تغییر خواهد کرد یا گالاتاسرای بدون حضور او پا به این مسابقه خواهد گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qqra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاتریس اورا؛مدافع جنجالی فرانسه در لیست انتخابی فاتح تریم قرار گرفت