تاریخ انتشار: 1400/09/20 23:10
کد خبر: 28782

تمجید گواردیولا از استرلینگ و ادرسون پس از ثبت رکوردی جدید

سرمربی منچسترسیتی، دو بازیکن این تیم را که به ترتیب ۱۰۰ گل و ۱۰۰ کلین‌شیت ثبت کرده‌اند، تمجید کرد.
تمجید گواردیولا از استرلینگ و ادرسون پس از ثبت رکوردی جدید

در روز برتری دشوار منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون، دو ستاره سیتیزن‌ها رکوردهای جدیدی از خود ثبت کردند. رحیم استرلینگ تعداد گل‌های خود را در لیگ برتر انگلیس به عدد 100 رساند و ادرسون، سنگربان برزیلی منچسترسیتی هم برای صدمین بار با پیراهن این تیم، دروازه خود را بسته نگه داشت.

 

پپ گواردیولا در نشست خبری پس از مسابقه با اشاره به این موضوع اظهار داشت: زدن 100 گل در سنی که استرلینگ دارد (27 سالگی) عدد بالایی است؛ همانند رکوردی که ادرسون ثبت کرده و به هر دوی آنها و نیز به تیم تبریک می‌گویم. بازیکنان همیشه مهم هستند، اما آنها برخی اوقات افت می‌کنند. من هم بعضی مواقع عادل نیستم و با اینکه بازیکنان عملکرد خوبی دارند، به آنها بازی نمی‌دهم.

وی با تمجید از دو ستاره سیتی بیان کرد: رحیم گل‌های دیرهنگامی زده، بسیار متعهد و طی این سال‌ها باورنکردنی بوده است. بازیکنان باید در هر مسابقه خوب باشند و استرلینگ واقعاً خوب است. ادرسون هم واکنش‌های مهمی مقابل استون‌ویلا داشت. دروازه‌بانان بزرگ واکنش‌های زیادی از خود نشان نمی‌دهند، اما زمانی که مجبور می‌شوند، این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی منچسترسیتی با بیان اینکه شاگردانش تنها یک فرصت گلزنی به ولورهمپتون دادند، تصریح کرد: زمانی که یک بر صفر جلو بودیم، توپ‌های ساده‌ای از دست دادیم و به ولورهمپتون فرصت ضدحمله دادیم. قطعاً در آینده پیشرفت می‌کنیم. بازی کردن مقابل تیمی 10 نفره بسیار دشوار بود و در این شرایط، فضاها کوچک می‌شود. ولورهمپتون در 10 بازی گذشته دو شکست تجربه کرد که یکی از آنها، هفته گذشته مقابل لیورپول رقم خورد. در یک‌سوم پایانی زمین باهوش عمل نکردیم؛ برخی نفرات افت کردند و برخی بازیکنان به بهترین شرایط خود می‌رسند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je5ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادرسون بازی با لیورپول را از دست داد