تاریخ انتشار: 1400/09/21 22:58
کد خبر: 28739

ادعای عجیب ژاوی؛ شانس قهرمانی؟ چرا که نه!

ژاوی، سرمربی بارسلونا معتقد است کسب یک امتیاز از دیدار مقابل اوساسونا کافی نبوده است.
ادعای عجیب ژاوی؛ شانس قهرمانی؟ چرا که نه!

بارسلونا امروز در شرایطی که با نتیجه 1-2 در خانه اوساسونا از این تیم جلو بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرده و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد. ژاوی، سرمربی بارسلونا از عملکرد بازیکنان جوان خود تقدیر کرده و البته مدعی شد بارسا هنوز هم شانس شرکت در کورس قهرمانی لیگ علیرغم 15 امتیاز با رئال مادرید را دارد.

 

ژاوی گفت: "خوب مبارزه کردیم و این تساوی برای ما کافی نبود. وقتی 1-2 پیش افتادیم باید توپ را حفظ می کردیم و این اتفاق رخ نداد. ما نتوانستیم جریان بازی را آرام کنیم، اما موفق نشدیم. در شرایط بدی غوطه‌ور هستیم و این تک امتیاز برای بارسلونا کافی نبود.

من فقط روی عملکرد بارسلونا تمرکز می کنم. ما از بازیکنان جوان خود استفاده می کنیم و آنها در لحظات سخت به داد تیم می رسنند. تلاش بازیکنان جوان بارسلونا فوق العاده است و آنها هستند که سرنوشت بازی را تعیین می کنند.

 

ما باید به باور و اعتقاد خود ادامه داده و اجازه دهیم نتیجه مطلوب حاصل شود. ما می توانستیم به پیروزی پیروزی و حالا سه امتیاز از دست ما فرار کرد. هدف این است که در بین چهار تیم برتر قرار بگیریم و حتی سعی کنیم نامحسوسس در نبرد قهرمانی برای لیگ نیز حاضر باشیم، چرا که نه؟ دشوار است اما باید به این باور ادامه داد.

 

در دقایق پایانی نتوانستیم جریان مسابقه را کنترل کنیم و این یک مشکل مهم در بارسلونا است. امروز سه امتیاز مهم را از دست دادیم و خالا در شرایط دشواری قرار گرفته ایم، اما باید از بازی بعدی تغییراتی ایجاد کنیم. البته خوش شانس هستیم که چنین ترکیب جوانی در اختیار داریم و در نهایت این بازیکنان هستند که تیم را پیش خواهند برد. حریف از روی ضربات ایستگاهی به گل رسید و ما باید قادر باشیم با افزایش مالکیت توپ از دروازه خود دفاع کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oza6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمایت مسی از ژاوی: او بارسلونا را رشد می‌دهد