تاریخ انتشار: 1400/09/23 20:20
کد خبر: 28644

مجیدی: برای هجومی شدن تیم نیاز به زمان داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی بود که توانستیم این تیم خوب را شکست بدهیم.
مجیدی: برای هجومی شدن تیم نیاز به زمان داریم

 فرهاد مجیدی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان در اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال خوب و جانداری بود. در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. سپاهان تیم بسیار خوبی بود که توانستیم این تیم خوب را شکست بدهیم.

وی در مورد بیانیه برخی باشگاه‌های لیگ برتری در خصوص پرونده بازیکن گابنی گل گهر گفت: در این مورد حرفی نمی‌زنم.

سرمربی استقلال در خصوص موقعیت‌های زیاد سپاهان و عملکرد خوب خط دفاعی تیمش پاسخ داد: گفتم تیم بسیار خوبی را شکست دادیم که بازیکنان خوبی هم دارد. سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما سعی کردیم موقعیت‌های زیادی به این تیم ندهیم. در نیمه دوم و پس از به ثمر رساندن گل در نیمه دوم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم، از خط دفاعی تیمم بسیار راضی هستم، دنبال 3 امتیاز بود و آن را به دست آوردیم.

مجیدی در خصوص اینکه آیا از شکل بازی تیمش رضایت دارد و اینکه آیا وقتی بازیکنانش را به زمین می‌فرستد به بازی زیبا اعتقادی دارد، گفت:‌ قبل از بازی هم گفتم ساختار استقلال به شکلی است که باید هجومی بازی کنیم اما از نفرات جوان استفاده می‌کنم برای اینکه تیم‌مان هجومی‌تر شود نیاز به زمان داریم. باز هم از بازیکن جوان استفاده خواهم کرد و به دنبال این هستیم فوتبال تهاجمی که در ذهن دارم اجرا کنیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzop5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام داوران هفته دهم لیگ برتر| حیدری و مهدوی قاضیان بازی سرخابی ها شدند