تاریخ انتشار: 1400/09/25 21:04
کد خبر: 28554

گل خطای نساجی و اعتراض آلومینیوم+عکس

کارشناسان داوری تاکید کردند قبل از گل نساجی مقابل آلومینیوم خطا اتفاق افتاده است.
گل خطای نساجی و اعتراض آلومینیوم+عکس

 مسابقه دیروز تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در شرایطی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که حساسیت بالایی داشت و تقابل‌های بازیکنان درون زمین نشان می‌داد کسب پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد و همین مسئله کار را برای محمدحسین زاهدی‌فر، داور بازی سخت کرده بود.

 

تقابل نساجی و آلومینیوم از همان شروع بازی با صحنه‌های داوری مشکوک به آفساید همراه بود و در ادامه برخوردهای خطرناک، خطای منجر به گل نساجی، اعلام پنالتی به سود اراکی‌ها و ... منجر شد تا این مسابقه صحنه‌های زیادی برای کارشناسی داشته باشد.

 

شب گذشته  کارشناسی داوری این مسابقه در برنامه فوتبال برت ر انجام شد که در دو صحنه اعلام آفساید برای نساجی و خطای منجر به گل این تیم، سه کارشناس اصلی داوری اجماع نظر داشتند.

 

سعید مظفری‌زاده، علی خسروی و حسین زرگر، سه کارشناس داوری فوتبال برتر تاکید کردند قبل از اینکه گل نساجی مازندران مقابل آلومینیوم به ثمر برسد، رضا جعفری زمانی که قصد تصاحب توپ را برای سانتر روی سر کریم اسلامی(زننده گل) داشت، روی میلاد فخرالدینی مدافع آلومینیوم مرتکب خطا شده و با دست چپ به صورت او زده که در این بین دو کارشناس عنوان کردند علاوه بر مردود اعلام شدن این گل، باید بازیکن نساجی اخطار هم می‌گرفت.

 

باشگاه آلومینیوم نیز این تصویر را در صفحه رسمی خود منتشر کرده و تاکید داشته بنابر نظر کارشناسان داوری باید گل نساجی مردود اعلام می‌شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4beyj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلیمان‌زاده: انگیزه زیادی برای شکست تراکتور داریم