تاریخ انتشار: 1400/09/27 20:09
تقابلِ شاگردان مجیدی و تاجدار در آزادی؛
کد خبر: 28472

سدِ نود مقابلِ صعود استقلال!

از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام‌ حذفی کشور، تیم استقلال پرافتخارترین تیمِ فوتبال ایران در جام‌حذفی کشور، به مصاف نود ارومیه لیگ دویی خواهد رفت.
سدِ نود مقابلِ صعود استقلال!

این دیدار در شرایطی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد که شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال تهران که در ۲ سال گذشته ۲ عنوان نایب قهرمانی را در جام حذفی کسب کرده است، به دنبال قهرمانی هشتم خود در این رقابت‌ها خواهند بود.

جام حذفی جام شگفتی‌هاست، اما آبی‌های پایتخت در این مرحله از مسابقات، با قرعه‌ای آسان مواجه شده‌اند و با توجه به برگزاری این مسابقه در تهران، شاگردان فرهاد مجیدی امیدوارند که با پیروزی در جدال با حریف لیگ دویی، به جمع ۱۶ تیم پایانی این مسابقات صعود کنند.

استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، با کسب ۲۲ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان، در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

اما در مقابل، شاگردان سلمان تاجدار در تیم نود ارومیه فصل گذشته با حضور در رتبه هفدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول، به دسته پایین‌تر سقوط کردند و این فصل را در لیگ دسته دوم فوتبال ایران بازی می‌کنند.

نودی‌های ارومیه در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دو، با کسب دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست در رده هفتم جدول رده‌بندی ۱۴ تیمی گروه ب مسابقات قرار گرفته‌اند.

از طرفی تیم نود ارومیه که سابقه تقابل با پرسپولیس را در جام حذفی دارد، این‌بار در آزادی به دنبال خلق شگفتی مقابل دیگر تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال خواهد بود.

این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد.

محمدرضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rago

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/جدول پخش زنده دور سوم جام حذفی