تاریخ انتشار: 1400/09/28 20:18
کد خبر: 28427

جعفری: پیروزی ذوب‌آهن قبل از بازی با پرسپولیس روحیه‌بخش بود

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: این برد قبل از بازی با پرسپولیس بسیار روحیه‌بخش بود و کمک خواهد کرد که ما هفته آینده بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.
جعفری: پیروزی ذوب‌آهن قبل از بازی با پرسپولیس روحیه‌بخش بود

 پارسا جعفری پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل رایکا بابل در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، در بازی‌های لیگ برتر متاسفانه ما در چند مسابقه بدشانسی آوردیم اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم در جام حذفی هم همان‌طور بازی کنیم.

وی با تمجید از عملکرد تیمش ادامه داد: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و مهره‌های عالی دارد؛ ما بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آوردیم و خوشبختانه موفق شدیم با 3 گل در این مسابقه پیروز شویم.

سنگربان سبزپوشان با اشاره به بازی بعدی ذوب‌آهن در برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: این برد قبل از بازی با پرسپولیس بسیار روحیه‌بخش بود و کمک خواهد کرد که ما هفته آینده بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

 

وی پیرامون عملکرد خود در درون دروازه ذوب‌آهن و حضورش در ترکیب اصلی گفت: سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های تیم، لطف زیادی داشتند که به من اعتماد کرده و من را در ترکیب اصلی جای داده‌اند. من هم وقتی وارد زمین می‌شوم، با تمام توان برای موفقیت تیم تلاش خواهم کرد. خوشبختانه امروز موفق شدم که اولین کلین‌شیت خود را داشته باشم و امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48q8rm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین امروز گاندوها