تاریخ انتشار: 1400/09/28 20:49
فرار رو به جلوی پیروز قربانی پس از شکست؛
کد خبر: 28422

پیروز قربانی:به این زمین مجوز دادید، چرا به هفت تیر مجوز نمی‌دهید/ داور این بازی داور پینگ پنگ بود!

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل نسبت به زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان انتقاد کرد.
پیروز قربانی:به این زمین مجوز دادید، چرا به هفت تیر مجوز نمی‌دهید/ داور این بازی داور پینگ پنگ بود!

پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از بازی با ذوب‌آهن در کنفرانس خبری بعد از بازی درخصوص این دیدار گفت: نتیجه دلخواه ما در این بازی کسب نشد که آن هم دلیل داشت. ما اشتباه کردیم که در طول هفته گذشته در ساحل تمرین نکردیم زیرا زمین فولادشهر فقط ماسه بود!

وی ادامه داد: چگونه است که مجوز برگزاری بازی در این زمین صادر می‌شود اما زمین هفت تیر بابل مجوز نمی‌گیرد! زمین فولادشهر به هیچ عنوان آماده برگزاری این بازی نبود و زمین، تیم ما را خسته کرد. ما از دقیقه ۶۰ به بعد به دلیل خستگی بازیکنان مجبور به تعویض‌های زودهنگام شدیم و دلیل دیگر این باخت نیز می‌تواند به داور این بازی اشاره کرد. تیم من تجربه بازی مقابل داوری که داور پینگ پنگ باشد را نداشت و پنالتی‌هایی گرفته شد که واقعا مسخره بود.

قربانی ادامه داد: نمی‌خواهم ذهنم را به یه سری مسائل بکشانم اما بچه‌های ما تا دقیقه ۶۰ خیلی خوب فوتبال بازی کردند ولی زورشان به یک سری از مسائل نمی‌رسد. فوتبال ورزشی است با چهارچوب مخصوص خودش و متاسفانه ما قابلیت بازی پینگ پنگ را نداشتیم که داور مسابقه با هر برخوردی بخواهد پنالتی بگیرد. متاسفم برای این داور زیرا زحمات بازیکنان جوان تیم ما را هدر داد.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در خاتمه اظهار داشت: ذوب‌آهن ۲۱ سال است که در لیگ برتر حضور دارد و ما امروز از سه بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب اولیه تیم خود استفاده کردیم و اگر تا سه روز دیگر نیز بازی ادامه داشت، در جریان بازی گل نمی‌خوردیم. ما تیمی خصوصی هستیم که هیچ کارخانه و ارگانی پشت ما نیست و اگر داور آن پنالتی‌های مسخره را نمی‌گرفت، ذوب‌آهن نمی‌توانست برنده میدان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj8va

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان ذوب آهن برابر رایکا

بازیکنان رایکا بابل حاضر به تمرین نشدند
اختصاصی/به دلیل بد عهدی مدیران: