تاریخ انتشار: 1400/09/28 21:28
کد خبر: 28419

نویدکیا: بازی در کنترل ما بود، اما نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی امروز توانستیم حریف را کنترل کنیم، اما نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم.
نویدکیا: بازی در کنترل ما بود، اما نتوانستیم موقعیت‌های زیادی خلق کنیم

محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل ستارگان اسلامشهر در رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: درمورد بازی باید بگویم که در جام حذفی همیشه بازی‌ها سخت است، مخصوصاً مقابل تیم‌های که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند. آنها  انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان دهند و این واقعیت فوتبال است.

وی ادامه داد: تیم حریف امروز واقعاً خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم که مقابل تیم سپاهان خیلی خوب دفاع کردند. کنترل بازی دست ما بود، اما واقع‌بینانه این است که فرصت‌های خیلی خوبی نتوانستیم خلق کنیم. فشردگی خط دفاعی آنها زیاد بود، اما این موضوع دلیل نمی‌شود ما نتوانیم خلق موقعیت کنیم. هافبک‌های ما باید بهتر باشند. نیمه اول شوت‌های کمی زدیم و در نیمه دوم شرایط بهتر شد. بازی دست ما بود، اما از نظر موقعیتی نتوانستیم عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیما را برای آینده سپاهان جذب کردیم. گلر خوبی است و فکر می‌کنم برای بازی در سپاهان کردن نیاز است صبور باشد. حجت صدقی از سال گذشته در کنار ما است و دلم می‌خواست چون یک سال بیرون باشد این فرصت را به وی بدهم تا بازی کند. قطعاً شانس به نیما هم خواهد رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vq5gz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی و نویدکیا ترکیب تراکتور و سپاهان را اعلام کردند