تاریخ انتشار: 1400/09/28 23:07
کد خبر: 28415

مجیدی: از بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حقیقت را بگویم رویم نمی‌شد به نشست خبری بیایم و باید بابت عملکردمان در این دیدار از همه هواداران استقلال عذرخواهی کنم.
مجیدی: از بازیکنانم راضی نیستم

 فرهاد مجیدی  یکشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار استقلال و نود ارومیه در جام‌حذفی، اظهار داشت: گفته بودم اگر حریف را دست کم بگیریم به مشکل می‌خوریم و امروز این اتفاق افتاد و نود ارومیه موفق شد دروازه استقلال را باز کند و به مشکل خوردیم. باز هم از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: چند تن از بازیکنان استقلال در مرز آسیب‌دیدگی بودند و برای همین به آنها استراحت دادم.

مجیدی تصریح کرد: در جام حذفی تیم‌های دسته دومی و دسته سومی مقابل تیم‌های لیگ برتری به موفقیت می‌رسند و شگفتی رخ می‌دهد اما خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

وی تاکید کرد: اگر استقلال خوب بازی نکرد مقصرش من هستم که سرمربی هستم و ایراد از من است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: تمرکز خود را برای بازی با پدیده خواهیم گذاشت تا به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف تیم دسته دومی نود ارومیه رفت که این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و آبی‌پوشان تهرانی در ضربات پنالتی به سختی با نتیجه چهار بر ۲ به برتری رسیده تا راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozalo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مربی نود: باتجربه بودیم به برتری می‌رسیدیم