تاریخ انتشار: 1400/10/01 11:36
کد خبر: 28315

پیشنهاد جدید زنیت برای حفظ آزمون

باشگاه زنیت راضی به از دست دادن سردار آزمون نیست و یک بار دیگر تلاش می کند تا قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را تمدید کند و هیچ بعید نیست موفق به انجام این کار شود.
پیشنهاد جدید زنیت برای حفظ آزمون

 دلیل هم واضح و روشن است. سردار آزمون جدا از اینکه گل های اثر گذاری در خط حمله تیم زنیت به ثمر می رساند با دیگر مهاجمان این تیم یعنی زیوبا و یاروخین هماهنگ است و به آنها پاس گل می دهد و این عملکرد و همکاری یکی از دلایل اصلی قهرمانی زنیت در سه فصل اخیر به همراه سردار آزمون بوده است. در آخرین فصلی که زنیت قهرمانی در لیگ برتر روسیه را جشن گرفت سردار آزمون زننده 19 گل و زیوبا زننده 20 گل برای تیم زنیت بودند. جدایی سردار آزمون در تعطیلات زمستانی می تواند یک شوک برای زنیت باشد به خصوص که قرارداد زیوبا مهاجم 34 ساله هم رو به پایان رسید و تماشاگران زنیت روی تمدید قرارداد سردار آزمون تاکید بیشتری دارند به این خاطر که این بازیکن مهاجم جوانتری به نسبت زیوبا به حساب می آید. 


سایت اسپورت روسیه، به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد زنیت سن‌پترزبورگ پیشنهاد جدیدی به سردار آزمون برای تمدید قراردادش به مدت 4 سال را داده است. زنیت به سردار آزمون اعلام کرده تا پایان ماه ژانویه 2022 منتظر دریافت پاسخش می‌ماند. در صورتی که پاسخ سردار آزمون به پیشنهاد جدید زنیت منفی باشد این تیم مذاکره جدی‌تری با لیون فرانسه برای انتقالش را خواهد داشت.

 

سردار آزمون در آخرین مصاحبه ای که انجام داده بود گفته بود هرگز نگفتم زنیت را ترک می کنم. از شرایطی که در این تیم دارم راضی به نظر می رسم و مادامی که زنیت مرا بخواهد در این تیم خواهم ماند. 

 

 

پیشتر هم یک بار باشگاه زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون تلاش کرده بود که این تلاش نتیجه ای به دنبال نداشت. خبرهای رسیده حاکی از آن است این بار زنیت برای تمدید قرارداد سردار آزمون مبلغ بهتری را پیشنهاد داده است و این شاید منجر به تغییر نگاه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شود و در نهایت شاهد تمدید قرارداد او با تیم زنیت باشیم. رسانه های فرانسوی و روسی از توافق باشگاه لیون و سردار آزمون خبر داده اند. به مدت 4.5 فصل و با قرارداد 13.5 میلیون یورو. البته هیچ قراردادی میان طرفین منعقد نشده است چرا که سردار آزمون تا پایان فصل بازیکن تیم زنیت به شمار می رود. در صورتی که سردار آزمون در تعطیلات زمستانی اردوی تیم زنیت را ترک کند باشگاه روسی 3 میلیون یورو دریافت خواهد کرد اما اگر این نقل و انتقال در پایان فصل انجام شود سردار آزمون بازیکن آزاد اعلام خواهد شد. 

باشگاه زنیت در هیچ یک از فصل های اخیر تمایلی برای فروش سردار آزمون از خود نشان نداده است و بیشتر سعی کرده با بهره گیری از این بازیکن در خط حمله به اهداف فنی اش نزدیک شود. هم اکنون تیم زنیت با 38 امتیاز از 18 بازی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار دارد و در فاز تهاجمی هم با 44 گل بهترین تیم مسابقات به حساب می آید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozaqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشای دستمزد نجومی سردار آزمون در بایرلورکوزن آلمان !