تاریخ انتشار: 1400/10/02 11:43
زنگ تفریح یا ایستادگیِ جانانه؛
کد خبر: 28263

جدالِ غریبه‌های برد و باخت در مشهد!

از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال میهمان شهرخودرو مشهد خواهند بود.
جدالِ غریبه‌های برد و باخت در مشهد!

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که استقلالی‌ها با کسب ۶ برد، ۴ تساوی و بدون شکست تنها با تفاضل گل نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند و شاگردان داود سیدعباسی نیز بدون پیروزی، دو تساوی و ۸ شکست، با ۲ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

نماینده خراسان درحالی میزبان استقلال خواهد بود که این‌روزها شرایط چندان مطلوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد، شهرخودرویی که روزی نماینده فوتبال ایران در آسیا بود، حالا از ۱۱ بازی ابتدایی خود در رقابت‌های لیگ برتر، تنها ۲ امتیاز کسب کرده است، اوضاعی که به‌ هیچ‌وجه شایسته فوتبال مشهد نیست.

جدالِ استقلال شهرخودرو، از تقابل‌های تکراری تمام استقلالی است، دیداری که داود سیدعباسی و فرهاد مجیدی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

از طرفی این دیدار می‌تواند تقابل دو تیمی باشد که یک صفر را پیش‌روی آمار این فصل خود، می‌بینند، استقلالی‌ها در این فصل تا به اینجای کار شکستی را تجربه نکرده‌اند و شهرخودرویی‌ها هم تا به حال پیروزی را بدست نیاورده‌اند.

حال در نهایت باید منتظر ماند و دید این‌دیدار با چه نتیجه‌ای به اتمام خواهد رسید، آیا زنگ تفریح این‌روهای لیگ برتر، مقابل استقلال مدعی، ایستادگی خواهد کرد، یا شاگردان فرهاد مجیدی پیروزی آسانی را در مشهد جشن خواهند گرفت.

محمدرضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozaav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معمای پیچیده در تاکتیک دو مربی/ استقلال در اندیشه تثبیت، شهرخودرو به دنبال قهرمانی در نیم فصل