تاریخ انتشار: 1400/10/02 12:20
کد خبر: 28260

جدال با اصالت‌ها/ پرسپولیس_ذوب‌آهن باز هم یحیی باز‌هم تارتار

در چهار‌چوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
جدال با اصالت‌ها/ پرسپولیس_ذوب‌آهن باز هم یحیی باز‌هم تارتار

این دیدار روز جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت آقایان مهدی سیدعلی، سعید علی نژادیان، آرمان اسعدی و امیر عرب براقی برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیس که پس از برد هفته قبل به رده چهارم و فاصله سه امتیازی صدر رسید حالا انگیزه‌های زیادی برای کسب امتیازات باقی مانده دارد چرا که چوب خط‌های تیم یحیی در از دست دادن امتیازات نیم فصل اول پر شده و باید فقط به فکر پیروزی در دیدار‌های باقی مانده باشد.

 

تیم گل‌محمدی در لیگ بیست‌ویکم نسبت به فصل قبل خیلی دیر به فرم همیشگی‌اش رسید و بازی گرفتن از چند بازیکن جوان در دو دیدار اخیر پتانسیل بالای نیمکت سرخ‌پوشان را نشان داد و هواداران پرسپولیس به ادامه فصل بسیار امیدوار شدند.

از طرف دیگر بنا به اخبار رسیده گل‌محمدی در این دیدار می‌تواند از دو بازیکن تاجیکی خود هم استفاده کند و ترافیک بازیکن مدعی ترکیب اولیه بالا رفته و این امر را می‌توان دردسر شیرین گل‌محمدی نامید.

 

در آن سوی تارتار و شاگردانش با یازده امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و قطعا برای کسب امتیاز پای به میدان خواهند گذاشت.

شکست تلخ خانگی هفته پیش ذوب مقابل هوادار کمی دور از انتظار بود و حالا سبزپوشان با کسب نتیجه مقابل مدافع عنوان قهرمانی می‌خواهند آن شکست را بدست فراموشی بسپارند.

سازمان دفاعی تیم تارتار در دیدار جمعه می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها چالش انگیز باشد و باید دید یحیی و کادرش چه تدابیری را خواهند اندیشید.

آخرین تقابل دو تیم در لیگ برتر به خرداد امسال و بازی برگشت لیگ بیستم باز می‌گردد که سرخپوشان موفق شدند با حساب دو بر یک از سد میزبان اصفهانی خود بگذرند.

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lw556

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه سفر ذوب‌آهن برای بازی با پرسپولیس مشخص شد