تاریخ انتشار: 1400/10/07 12:43
کد خبر: 27987

تیم داوری فجر سپاسی – هوادار تغییر نمی کند

کمیته داوران عبدالنبی پورخلف را به عنوان داور دیدار فجر سپاسی – هوادار انتخاب کرده است. مسابقه ای از هفته دوازدهم لیگ برتر که فردا در استادیوم حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.
تیم داوری فجر سپاسی – هوادار تغییر نمی کند

حمید نادری و مرتضی یوسف شهریاری هم به عنوان کمک های عبدالبنی پورخلف انتخاب شده اند. بعد از این اعلام باشگاه هوادار در نامه ای به فدراسیون فوتبال به این انتخاب معترض شده است. 

 

در خبر منتشره از سوی باشگاه می خوانیم: باشگاه هوادار رسماً‌ مراتب اعتراض خود را نسبت به گزینش داور دیدار فجر و هوادار به کمیته داوران و نهادهای مربوطه ارسال کرده است. عبدالنبی پورخلف و رضا کرمانشاهی دو داور دیدار هوادار - شهرداری آستارا و ملوان - بادران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک بودند که با اشتباهات آشکار خود تا آستانه تغییر سرنوشت صعودکنندگان به لیگ برتر نیز پیش رفتند که مورد هجمه بی‌سابقه کارشناسان و رسانه ها قرار گرفتند.

 

با وجود این اعتراض، کمیته داوران برنامه ای برای تغییر تیم داوری این بازی ندارد و از باشگاه هوادار هم خواسته بدون هیچ ذهنیتی برای برگزاری این مسابقه به شیراز برود چرا که همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شده اند و اگر قرار باشد داورانی که علیه تیم ها مرتکب اشتباه شده اند دیگر به عنوان داور بازی آن تیم انتخاب نشوند کمیته داوران برای انتخاب داوران دچار چالش خواهد شد. 

نکته جالب اینکه فصل گذشته فدراسیون فوتبال قصد داشت با تدوین قانونی موجب عدم صدور بیانیه از سوی باشگاه ها در مورد داوری شود تا داوران در فضایی آرام و بدور از تنش برای قضاوت بازی ها وارد زمین شوند اما در فصل جاری هم شاهد بیانیه های متعدد از سوی بیشتر تیم های لیگ برتر در مورد داوران بودیم و فعلا در عمل اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz8jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر فوتبال| فرار لحظه آخری پرسپولیس از شکست خانگی مقابل قعرنشین