تاریخ انتشار: 1400/10/13 12:33
کد خبر: 27709

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

یحیی گل‌محمدی برای جدال با تراکتور نیز چند مهره تیمش را در اختیار ندارد ولی امیدوار به تکرار بردهای اخیر است.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

 پرسپولیس بعد از برد بزرگ و ارزشمندش مقابل سپاهان، اکنون چشم به جدال با تراکتور و امتیازات آن دوخته است.

امید عالیشاه جدیدترین مصدوم پرسپولیس است اما خبر خوب برای آنها پایان مصدومیت مهدی ترابی و حضور فیکس این هافبک خلاق خواهد بود.


درون دروازه پرسپولیس همچنان حامد لک بدون رقیب خواهد بود. او امیدوار است برابر تراکتور نیز با توجه به انگیزه‌هایی که دارد یک روز فوق‌العاده را دنبال کرده و در نهایت به کلین شیت دست یابد. گلر فیکس سرخ‌ها علیرغم صحبت‌هایی که درباره مهم نبودن کلین شیت برای وی طی مدت اخیر داشته، به خوبی از  اهمیت هر سیو خود تا نیم فصل آگاه است و در این بازی نیز تلاش خواهد کرد سد محکمی برابر حمله وران تراکتور شکل دهد.

در خط دفاعی پرسپولیسی‌ها بدون تغییر نسبت به بازی قبلی و با حضور سیدجلال حسینی و علی نعمتی در قلب دفاعی و علی شجاعی در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست برابر حریف حاضر خواهند شد. خط دفاعی‌ای که بار دیگر توانسته تیم را در مسیر کلین شیت قرار دهد و باید دید برابر تراکتور چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

 

تغییر خط میانی نیز حضور مهدی ترابی در ترکیب اصلی خواهد بود. امید عالیشاه به دلیل مصدومیتی که برابر سپاهان گریبانگیرش شد، در این بازی نیز غایب خواهد بود تا مهدی ترابی به صورت فیکس به ترکیب بازگردد. کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک دو هافبک با خصوصیات تدافعی و فیزیکی سرخپوشان در این بازی هستند و سیامک نعمتی چهارمین بازی این پست خواهد بود.

 

زوج خط حمله پرسپولیس نیز در این بازی عیسی آل‌کثیر و وحید امیری خواهند بود. امیری با توجه به مصدومیت عالیشاه، در کنار آل‌کثیر حاضر خواهد شد تا خط حمله خطرناک سرخ‌ها را که با حمایت سیامک نعمتی و مهدی ترابی همراه خواهد بود را برابر حریف شکل دهند.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس
حامد لک
سیدجلال حسینی
مهدی شیری
علی شجاعی
کمال کامیابی‌نیا
میلاد سرلک
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
عیسی آل‌کثیر
وحید امیری 

دو تیم ساعت ١٧ با قضاوت پیام حیدری برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و باید دید تقابل سولدو و یحیی گل‌محمدی با چه نتیجه‌ای همراه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkokx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان نشست خبری دیدار پرسپولیس و تراکتور