تاریخ انتشار: 1400/10/15 12:45
کد خبر: 27630

آذرباد: با استقلال تقابل جالبی خواهیم داشت

وینگر راست مس رفسنجان در یکی از بهترین فصل های فوتبال خود به دنبال کسب عنوان بهترین پاسور لیگ است که پارسال آن را به دو ستاره دیگر لیگ واگذار کرد.
آذرباد: با استقلال تقابل جالبی خواهیم داشت

 محسن آذرباد در بازی این هفته مس مقابل نفت آبادان هم از بهترینهای تیمش بود . او که برای تمرین به تهران برگشته و بعد از ریکاوری مشغول استراحت برای شروع تمرینات در بازی سنگین مقابل استقلال است سرخوش از برد پرگل مقابل صنعت می‌گوید : همانطور که در جریان هستید به دلیل بارش برف در سرچشمه بازی مابه سیرجان منتقل شد که جا دارد از مسئولان سیرجان تشکر کنم.‌ کیفیت زمین خیلی خوب بود و همین باعث شد ما خیلی بهتر بازی کنیم و عملکردمان بهتر شود ما توانستیم از موقعیت های مان به نحو احسن استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

او در مورد رتبه چهارمی مس و قرار گرفتن در کنار مدعیان لیگ ادامه داد: هدف ما کسب رتبه  در خور شأن بچه های مس و مردم رفسنجان است. بازی به بازی جلو رفتیم و پیروزی مقابل صنعت تمام شده و به بازی با استقلال فکر می‌کنیم و تمام تمرکزمان را می‌گذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم و در آخر فصل بتوانیم رتبه خیلی خوبی در جدول داشته باشیم.

 

این بازیکن که در این دیدار چند موقعیت حساس به دست آورد و بازی خوبی انجام داد در این مورد عنوان کرد: موقعیت هایی داشتم که توپ هایم به گل تبدیل نشد و مهمتر از همه چیز این است که تیم مان بتواند نتیجه بگیرد و اگر یک تیم نتیجه بگیرد منفعتش برای همه است. بازی خیلی مهم بود و در دو بازی نتیجه نگرفته بودیم و امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می کرد تا در جدول بالا بیاییم.

 

بازیکن مس رفسنجان که در هفته‌های اخیر از لحاظ گلزنی و پاس گل عملکرد خیلی خوبی داشت در مورد اینکه چرا در دو بازی اخیر این اتفاق برایش رخ نداده توضیح داد: دلیلش این است که در دو بازی حضور نداشتم. در بازی سپاهان و آلومینیوم ۱۰ دقیقه بازی کردم در دو بازی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفتم. پدیده که اصلاً  حاضر نشد‌ در بازی با صنعت هم هافبک دفاعی و از دروازه عقب تر بودم و در این بازی می توانستم گل بزنم که متاسفانه نشد و حتما حکمتی در آن هست ولی مطمئن هستم در روزهای آینده نزدیک گل خواهم زد.

 

او در مورد دیدار با استقلال و تقابل با بهترین خط دفاعی لیگ نظرش را اینگونه بیان کرد: خط حمله ما هم جزو بهترین ها است و این تقابل می‌تواند جالب از آب در بیاید. ما بیشترین گل زده را داریم و از آن طرف استقلال صدر جدول و تیم بزرگی است اما، ما با تمام وجود برای نتیجه گرفتن میرویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byll5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذرباد: شک نداشتیم فولاد را شکست می‌دهیم
با تدابیر ربیعی سه امتیاز را گرفتیم

انگیزه زیادی برابر پرسپولیس داریم
آذرباد: اکنون تیم باتجربه‌تری هستیم