تاریخ انتشار: 1400/10/16 13:44
کد خبر: 27576

درخواست بایرن برای لغو دیدار مقابل گلادباخ

باشگاه بایرن مونیخ خواستار لغو دیدار برابر بروسیا مونشن گلادباخ به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی تیمش شده است.
درخواست بایرن برای لغو دیدار مقابل گلادباخ

 شیوع مجدد ویروس کرونا در روزهای اخیر به معضلی جدی برای کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

لیگ برتر انگلیس در هفته‌های اخیر با لغو شدن متعدد بازی‌ها به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اردوی تیم‌ها روبرو بود و حالا این وضعیت به سایر کشورهای این قاره نیز کشیده شده است.

باشگاه بایرن در حال حاضر با مثبت شدن تست کرونای هشت بازیکن از تیم اولش روبروست و این در حالی است که تعدادی از بازیکنان آنها نیز مصدوم هستند یا برای حضور در جام ملت‌های آفریقا، اردوی این تیم را ترک کردند.

بوندسلیگا پیش از این اعلام کرده بود که اگر تیمی کمتر از 16 بازیکن شامل یک دروازه‌بان در  دسترس داشته باشد، امکان ارائه درخواست برای لغو دیدارهایش وجود  دارد.

بایرن هنوز به صورت رسمی ارائه این درخواست را تایید نکرده و همین باعث شده که مکس ابرل، مدیر ورزشی بروسیا مونشن گلادباخ، باور داشته باشد که این بازی برگزار خواهد شد.

او در کنفرانس خبری روز چهارشنبه در این باره گفت:« بایرن دوست دارد بازی به تعویق بیفتد اما این  موضوعی است که بوندسلیگا باید درباره آن تصمیم بگیرد. ما مثل همیشه آماده هستیم. هردوی ما بازیکنانی را در اختیار نداریم. ما باور داریم که بازی روز جمعه برگزار خواهد شد.»

بازیکنان بایرن که در حال حاضر به کرونا مبتلا شده‌اند به این شرح هستند: مانوئل نویر، لوکاس هرناندز، دایو اوپامکانو، تانگوی نیانزو، عمر ریچاردز، کورنتین تولیسو، کینگزلی کومان و لروی سانه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399yzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرونا یک بازی لیگ برتر را لغو کرد!