تاریخ انتشار: 1400/10/29 12:04
کد خبر: 26959

حمایت سرمربی منچستریونایتد از ستاره مسلمان

سرمربی منچستریونایتد از پل پوگبا حمایت کرد و مدعی شد که این ستاره به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.
حمایت سرمربی منچستریونایتد از ستاره مسلمان

 پل پوگبا برای اولین بار به تمرینات تیم منچستریونایتد از زمان هدایت رانگنیک رسید تا زیر نظر مربی آلمانی شانس خود را امتحان کند.

شیاطین سرخ که در هفته‌های اخیر روی نوار ناکامی افتاده‌اند، امیدوار هستند با بازگشت پوگبا بتوانند روزهای خوبی برای خود رقم زنند و به جمع 4 تیم پایانی جزیره نزدیک شوند.

رانگنیک که بسیاری مدعی بودند با پوگبا به مشکل برخورده ، در مصاحبه‌ای از ستاره مسلمان حمایت کرد و از انگیزه این بازیکن برای بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ گفت.

سرمربی منچستر یونایتد گفت: پوگبا می‌خواهد به طرفداران، هیئت مدیره و همه دنیا نشان دهد که چه بازیکن مهمی برای منچستریونایتد است. او اگر هم قرارداد خود را با باشگاه تمدید نکند باز هم در ترکیب خواهد بود.

رانگنیک گفت: اگر پوگبا بخواهد به باشگاه دیگری نیز برود، باید نمایش خوبی از خود نشان دهد و با انگیزه ظاهر شود. اگر این اتفاق رخ دهد، چرا من نباید به او بازی بدهم؟ برای من اصلا مهم نیست که چه بازیکنی قراردادش در تابستان به پایان می‌رسد. برای من این مهم است که چه بازیکنانی می‌خواهد بخشی از منچستریونایتد باشند.

سرمربی منچستریونایتد که در پایان فصل از هدایت این تیم جدا و مدیر ورزشی باشگاه خواهد شد، در خصوص این شرایط نیز صحبت کرد و گفت: قرارداد من در تابستان به پایان می‌رسد. ما یک هدف مشخص تا پایان فصل داریم. ما با انگیزه هستیم و می‌خواهیم در 3 – 4 ماه آینده تا آنجا که می‌توانیم موفق کار کنیم.

منچستریونایتد شنبه در اولدترافورد میزبان وستهام است و یک دیدار سخت را برگزار خواهد کرد. این تیم اکنون با 32 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و باید با وستهام 37 امتیازی و رده چهارمی رقابت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kepax

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا به تمرینات یونایتد بازگشت