تاریخ انتشار: 1400/10/29 12:38
کد خبر: 26958

مقاومت زنیت مقابل پیشنهاد یووه

یوونتوس همچنان به دنبال راهی برای جذب سردار آزمون است و زنیت مانعی برای پیوستن این بازیکن به جمع نفرات بیانکونری شده است.
مقاومت زنیت مقابل پیشنهاد یووه

لیون بین آزمون و یووه قرار گرفته و هیچ چراغ سبزی بدون یافتن جایگزین از طرف روس ها وجود ندارد ضمن اینکه فرانسوی ها نیز در این معامله فعال هستند. آرتور به آرسنال نزدیک می شود و یووه دوست دارد برونو گیمارش را به جای آرتور جذب کند اما لیون برای گیمارش 40 تا 45 میلیون ارزش قائل شده است.

 

متصل و بسته، تقریباً تا حد جرقه. دو تیم یوونتوس و لیون در بازار متحد بوده و مسیر واحدی را طی می کنند. در نیمه راه سردار آزمون مهاجم 27 ساله و ایرانی زنیت سن پترزبورگ قرار دارد که توجه هر دو تیم را به خود جلب کرده است.

 

این بازیکن به لحاظ شرایط قراردادی و همچنین از نظر مشخصات فنی ویژگی های جالبی دارد. او پس از 9 سال حضور در روسیه با پیراهن تیم های روبین کازان و روستوف، مشتاق یک ماجراجویی جدید در یک لیگ معتبرتری است. او قراردادش را که در ژوئن به پایان می رسد، تمدید نخواهد کرد.

آرتو که در انتقالی ناموفق از بارسلونا به یوونتوس آمد، هرگز نتوانست در لباس بیانکونری درخشش لازم را داشته باشد و اکنون سودای حضور در لیگ برتر و پیوستن به آرسنال را در سر دارد.

 

بیانکونری ها او را پس از مصدومیت کیه زا که تا پایان فصل در دسترس نخواهد بود، مورد توجه قرار داده اند. آزمون می داند که چگونه در خط حمله حرکت کند و حتی بیشتر از کیه زا در خط حمله فعالیت می کند و انعطاف پذیری او می تواند برای ماسیمیلیانو آلگری یک نقطه مثبت باشد.

 

زنیت بلافاصله اعلام کرد که بدون یافتن بازیکن جایگزین برای سردار، اجازه جدایی را به او نمی دهد. این نکته ای است که باشگاه روسی فعلاً روی آن تأکید زیادی دارد به طوری که هنوز قیمت فروش این مهاجم را تعیین نکرده است، همچنین خطر از دست دادن سردار با یک انتقال رایگان نیز برای روس ها وجود دارد. از سوی دیگر، آزمون یک گزینه مهم در ترکیب اصلی برای سرگئی سماک است. 

 

برونو گیمارش هدف نقل و انتقالاتی یوونتوس است اما لیون برای فروش او چیزی بین 40 تا 45 میلیون یورو می خواهد. مبلغی که برای بانوی پیر، هزینه زیادی محسوب می شود.

 

او تاکنون 21 بازی برای زنیت انجام داده است (15 بازی به عنوان بازیکن ثابت)، با 10 گل زده، از جمله یک گل مقابل یوونتوس در شکست زنیت برابر بیانکونری در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه آلیانز. روس ها در لیگ خودشان هم صدرنشین هستند و با وجود همه نکات ذکر شده، نمی خواهند خود را از داشتن چنین مهره مهمی محروم کنند آن هم بدون اینکه آلترناتیو سطح بالایی برای جانشینی او در دست داشته باشند. 

 

این در حالی است که از لیون هم برای بازیکن ایرانی پیشنهادات زیادی ارسال شده است. دو باشگاه در حال حاضر گفتگوهای سازنده ای را آغاز کرده اند، اما یک گام قاطع تر از سوی یووه می تواند سناریوها را تغییر دهد، حتی اگر استراتژی مدیریت یوونتوس در بازار، سرمایه گذاری های قابل توجهی را تا به امروز پیش بینی نکرده باشد.

 

قرارداد سردار در تابستان آینده به پایان می رسد و زنیت بر سر دوراهی حفظ این بازیکن و جدایی رایگان او در تابستان و یا انتقال مهاجم ایرانی در همین پنجره نقل و انتقالاتی و دریافت چند میلیون یورو مردد است.

 

دقیقا به همین دلیل تصور اینکه ممکن است در مورد برونو گیمارش اتفاقی بیفتد دشوار است. آرتور روز به روز به آرسنال نزدیک‌تر می‌شود و نیاز قبلی به یک هافبک، ورود جدی در بازار را ضروری می‌کند. این بازیکن برزیلی متولد 1997 عضو باشگاه لیون، یکی از نام‌هایی است که مورد ارزیابی قرار گرفته است.

 

رقم انتقال او، بین 40 تا 45 میلیون یورو است که در حال حاضر و با توجه به وضعیت مالی یوونتوس، حتی اگر این را در نظر بگیریم که این مبلغ طی چند قسط و در چند سال پرداخت شود، باز هم مبلغ بسیار زیادی است. با این حال نمی توان این قضیه را رد کرد که نزدیک شدن به 31 ژانویه، می تواند برنامه های یووه را به خصوص برای آزمون و شاید در رابطه با برونو گیمارش تغییر دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5o9p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود مقتدرانه یوونتوس در کوپا ایتالیا (عکس)