تاریخ انتشار: 1400/10/30 11:31
کد خبر: 26923

بحران مصدومیت در اردوی یاران قایدی و نوراللهی

تیم فوتبال شباب الاهلی امارات علاوه بر مشکل نتیجه‌گیری و از دست دادن دو جام با بحران مصدومیت مواجه است.
بحران مصدومیت در اردوی یاران قایدی و نوراللهی

شباب الاهلی که به تازگی سوپرجام و جام حذفی باشگاه‌های امارات را از دست داده با بحران مصدومیت بازیکنان کلیدی در خطوط مختلف مواجه است.

مهدی علی سرمربی اماراتی شباب الاهلی پس از شکست برابر شارجه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به این موضوع اشاره کرد که تیمش مهره‌های شاخص و اصلی خودش را در اختیار ندارد.

بر این اساس به جز خط دروازه که شباب الاهلی در این بخش دچار مشکل نیست در خط دفاع این تیم سالمین خمیس در این بازی حضور نداشت و حمدان الکمالی به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده است. احمد جمیل دیگر مدافع مصدوم شباب الاهلی در این مقطع است.

در خط میانی با وجود احمد نوراللهی ، عمر عبدالرحمن شاخص ترین بازیکن شباب الاهلی است که فعلا قادر به همراهی این تیم نیست و در اردوی تیم ملی امارات برای دو دیدار با سوریه و ایران هم حضور ندارد و حدود یک ماه دیگر به تمرینات شباب الاهلی باز خواهد گشت. یوری سزار بازیکن جوان برزیلی و ماجد حسن دیگر هافبک‌های مصدوم شباب الاهلی در این مقطع هستند.

در خط حمله هم با وجود مهدی قایدی، ایگور خسوس شاخص‌ترین مهاجم شباب الاهلی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم تا پایان فصل نیست. احمد خلیل مهاجم کهنه‌کار و با تجربه این تیم هم فعلا دچار مصدومیت است در حالی که کارلوس ادواردوی برزیلی هم به تازگی از این تیم جدا شده و به الاهلی عربستان پیوست. شباب الاهلی با تعطیلی مسابقات لیگ به بازگشت بازیکنان مصدوم و البته تقویت تیم با جذب نفرات جدید در نقل و انتقالات زمستانی امیدوار است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9gw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نوراللهی غایب بزرگ شباب‌الاهلی برابر شارجه

دست نوراللهی و قایدی به جام قهرمانی نرسید
شکست شباب الاهلی در دیدار سوپرجام