تاریخ انتشار: 1400/11/02 22:39
کد خبر: 26817

هافبک فولاد:ما هم می‌توانیم بازی ها را در گرمای اهواز برگزار کنیم/والی: گل پرسپولیس خطا بود/نجاریان:اگر ادعا دارید،11به11 ببرید

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان به انتقاد از زمان برگزاری بازی با پرسپولیس پرداخت.
هافبک فولاد:ما هم می‌توانیم بازی ها را در گرمای اهواز برگزار کنیم/والی: گل پرسپولیس خطا بود/نجاریان:اگر ادعا دارید،11به11 ببرید

 احمد عبدالله‌زاده پس از شکست فولاد مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. متأسفانه با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم کل بازی دست ما بود. چند موقعیت ایجاد کردیم. می‌توانستیم گل بزنیم ولی با بی‌دقتی توپ‌هایمان به اوت رفت. باز هم مانند چند بازی گذشته اشتباهات فردی باعث شد گل بخوریم.

وی افزود: به نظرم تا اینجا خیلی خوب کار کردیم. امروز واقعاً تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. متأسفانه در چند بازی است که به خاطر اشتباهات فردی نتیجه را از دست می‌دهیم. حالا باید برویم استراحت کنیم. دو هفته دیگر بازی سوپر جام را داریم و باید تمام فکر و ذکرمان را برای این بازی بگذاریم. ان‌شااله بتوانیم یک جام را به هواداران هدیه بدهیم.

هافبک فولاد در مورد اینکه ساعت برگزاری بازی امروز عجیب بود، گفت: بله متاسفانه، تعجب می‌کنم. بازی امروز استقلال لغو شد باید ساعت 4 بازی را برگزار می‌کردند. هرتیمی به اهواز می‌آید و هرموقع می‌گویند زمان بگذارید، همیشه ما قبول می‌کنیم. ولی برای بازی امروز هرچه درخواست دادیم، فدراسیون قبول نکرد. طبیعتا ما هم می‌توانیم در اهواز بازی ها را در گرما برگزار کنیم ولی گذشت. خوب بازی کردیم بچه ها زحمت کشیدند ولی سر اشتباهات فردی گل خوردیم.

به گزارش فارس، ایوب والی پس از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: ما خوب بازی کردیم و بد نبودیم. متاسفانه مثل بازی‌های قبلی بدشانسی آوردیم. گلی که پرسپولیس زد خطا بود. داور می‌توانست خطا بگیرد اما نگرفت. در چند بازی اخیر خوب بازی کردیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم. فرصت ها را از دست می‌دهیم. نمی‌دانم مشکل چیست اما کار می‌کنیم که بهتر شویم.

مجتبی نجاریان نیز پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: ادعای فوتبال 11 به 11 دارند. در یک صحنه من ندیدم، نمی‌دانم بازیکن خودمان بود یا حریف، به سر من ضربه خورد. لب من از داخل پاره شد و در دهانم خون بود اما بازی را ادامه دادند. اگر ادعای فوتبال پاک دارید از همان بیرون می‌توانید داد بزنید توپ را بیرون بزن. خیلی‌ها فقط حرف هستند. اگر ادعایتان می شود 11به11 گل بزنید و ببرید. فکر نمی‌کنم موقعیتی در بازی داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qa5np

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پرسپولیس با شکست یک استقلالی به استقلال رسید/ پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بسته شد، پنجره امید باز!